Minkälaisia kokemuksia kanssa-opelisteilla on DLS:n MS6 erillissarjasta? Searchilla jo vähän kattelin, mutta kovasti vähän aiheesta löytyi...
6,5" sarja n. 250 eur hintaluokassa olisi tarkoitus hankkia, joten kokemukset myös muista ko. hintaluokan kaiuttimista kiinnostaa. Jostain syystä nuo em. deeälässät vaikuttavat melko kiinnostavilta...
mitään pahaa sanottavaa ei oo tosta sarjasta.. ittellä on ja serkulla oli ja kaverilla on kiinni nytten ja on todella hyvä satsi. midissä riittää kivasti potkua. suosittelen lämpimästi tota sarjaa..
Juuri tuo midin potku kuulostaa hyvältä! Usein muuten hyvä ja mukavan kuuloinen sarja jää alapäästä vajaaksi -riippumatta asentaako free-airina tai koteloituna.
Itsellä on DLS:n halpa B6 erillissarja takana ja ajattelin hankkia eteen samanmerkkisen mutta ilmeisesti kannattaa sijoittaa hieman kalliimpaan. Hyvä kuulla positiivisia kommentteja, tietää sitten suunnitella omaa projektia.
Jep... Mulla on myös tuo sama sarja. Ja hyvin pelittää sen verran kun oon koittanu... kannattaa kysellä tuota sarjaa powersetistä. Itse ostin sieltä ja sain huomattavasti alle ovh:n.