Kokemuksia Irmscherin powercap:istä (C20XE)
Joo on vähän ollut jäissä tää homma nyt! Ku on tupannu olee menoja ym tekemistä itellä ja aika hiljasta on ollut noitten tilaajienkin suhteen! Jos nyt joku haluaa tilata vielä powercapin niin sähköpostia mulle ja OTSIKKO powercap2 viestiin! Nekin jotka olette tilaamassa niin voisitteko vielä varmistaa sen vieläkö haluatte tilata niin pistän Maanantaina tilauksen menemään eteenpäin.
Jotenka nyt on vielä mahdollisuus saada edullisesti loisto osa koneeseen ! Sen jälkeen tilauksia en kyllä ota jotenka jokainen vois saksasta sitten itse tilata osaa!
Jotenka nyt on vielä mahdollisuus saada edullisesti loisto osa koneeseen ! Sen jälkeen tilauksia en kyllä ota jotenka jokainen vois saksasta sitten itse tilata osaa!
Mantzelilla oli noita ainakin x20xev:hen hintaan n.140 € ja irmscherillä mistä nää kimppatilaukset on otettu tuommonen maksoi muistaakseni xeviin n.350€ joten ei kiitos.On 2004-09-05 22:00, ekto wrote:
Tossa joku kyseli soveltuvuutta x20xev koneeseen. Eli minkälaisen vastauksen sait?
Jos jollain ois kuvia miten on homman toteuttanut kyseiseen masiinaan, niin olisin kiinnostunut.
Jos joku porukka on tilaamassa matzelilta jotain kimppa tilausta niin voisin tulla mukaan koska 140€ vois vielä just ja just tollasista äänistä maksaakkin.
Niin mantsel lupasi tolla powercapilla muistaakseni 3-6hp lisäystä pysyyköhän tollanen ecotekki noilla lisäyksillä enää käsissä
Leon FR 20vt