Olen lukenut täällä foorumilla paljon tietoa Omega MV6:sta ja siinä esiintyvistä ns. tyyppivioista(venttiilikoppa jne...).
Olen koettanut katsella myös vuosimallien vaikutusta löytämieni vikojen suhteen, kuitenkin tuloksetta. Kysynkin siis, onko Omegan vuosimallilla jotain vaikutusta mm. venttiilikopan kestävyyden suhteen? Aika useilla on autot vuosimallia 95-96 ja itse olen ajatellut jotain vuosimallia -99 tai -00.
Vuonna -00 on ainakin keulan ilme muuttunut, mutta onkohan GM tehnyt ruostumisen tai moottorin kestämisen suhteen jotain muutoksia siirryttäessä vuosimallista -99 vuosimalliin -00?
Kiitän vastauksista...
Omega MV6 ongelmat
Käsittääkseni tuo uudistus keskittyi lähinnä ulkonäköön, eli tekniikkapuolella ei mitään muutoksia mielestäni ole. Olikohan 2001 kun 2,0 koneen tilalle tuli 2,2 ja 2,5 tilalle 2,6.
Uudemmassa mallissa suurin parannus oli kyllä ajovalot, itselläni tuota vanhaa mallia (1998), ja nyt kun yöt ovat jo pimenneet, niin lisäpitkät ovat kyllä hankintalistan keulilla...
Uudemmassa mallissa suurin parannus oli kyllä ajovalot, itselläni tuota vanhaa mallia (1998), ja nyt kun yöt ovat jo pimenneet, niin lisäpitkät ovat kyllä hankintalistan keulilla...
Ostin Parhaan, Elän Leveästi - OPEL
Opel Vectra 2,0i CDX '95
Opel Vectra 2,0i CDX '95