On 2004-08-20 10:29, jönssi wrote:
onhaa mul muutamii kuvii, mut en osaa niit tänne kyl laittaa. sähköpostil onnistuu.
saattaa toi vähä kovempi olla ajaa, mut ei mitää suurempaa eroo...pääasia et on hieno!!!
On 2004-08-20 12:53, gti wrote:
Kokeiltiin ihan vakio vuoden 2001 3 oviseen astraan 225/35-19" ja et35 ja hyvin mahtui. Muutaman sentin jopa olisi pystynyt laskemaan.
Mä kokeilin 19x8 et35 ja renkaat oli 225/35 niin ei ollut puhettakaan et mahtuis vaikka alusta oli säädetty talvi korkeudelle. Kyllähän ne olis voinu pyörimään mahtua mut kaarista ne tuli aika rankasti pihalle.
Kokeileppa tähän osoitteeseen. fohr.petri@opaasi.fi tuo kyllä toimii kun on oman palveluntarjoajan maili.
On 2004-08-23 09:55, jönssi wrote:
kyllä yritin kaikille halukkaille laitella kuvat, mutta jonkun kohdalla toi mun outlook herjas jotain. yritän laittaa sulle uudestaa...
[/quote]
On 2004-08-20 12:53, gti wrote:
Kokeiltiin ihan vakio vuoden 2001 3 oviseen astraan 225/35-19" ja et35 ja hyvin mahtui. Muutaman sentin jopa olisi pystynyt laskemaan.
Saattaisi olla aika ronskin näköinen vakioalustalla, ja kyllä tuollainen vanne kaipaa jo madallusta aika reippaasti, että näyttää hyvältä..
Nuo BBS Le Manssit olisivat kyllä todella käheet. Itsekin moiset hommaisin jos hinta ei olisi niin törkeä.. noh, ehkä käytettynä, jos jostain löytäisi.. Ovat ehdottomasti edelleen yhdet hienoimmista vanteista...
Ne vanteet olivat 8" leveät. Mulla on tossa toisella koneella kuviakin siitä. Hirveetä madallusta ei pysty kyllä tekemän mutta jonkun verran. Kun kaksi ihmistä oli takana niin otti pikkasen kiinne mutta olisi ollut helppo muokata vähän kaaria. Näytti kyllä TSW:n edget isolta astrassa