C-asconan takaläppä
-
Kulmala
- 'Senator'

- Viesti:
Ei merkkien takana ole reikiä! Ne on liimattu siihen, ainakin mulla on. Sen takaläpän maalaminen voi olla pikkanen ongelma jos se on joustavaa kumia. Eikä välttämättä kannata maalata, lohkeilee.
E-Mail:
mikko.kulmala@pp.inet.fi
<font size=-1>[ This Message was edited by: Kulmala on 2002-10-02 14:01 ]</font>
E-Mail:
mikko.kulmala@pp.inet.fi
<font size=-1>[ This Message was edited by: Kulmala on 2002-10-02 14:01 ]</font>
Mä vetäsin kittiä (en muista mitä laatua) ja hioin tasaseks... maali päälle ja hyvä tuli.On 2002-10-02 13:40, Opelisti wrote:
Niin ja sellainen juttu vielä että ajattelin ottaa takaa ne opel ja ascona tekstit pois. Miten parhaiten kannattais reiät peittää?
Taka/sisäpuolelle laitoin teippiä kittauksen ajaksi stoppariksi ettei kaikki kitti mee rei'istä sisään.
Team Grave Digger
Vectra '90 20NE
Vectra '90 20NE
Ei ne kitit sieltä mihkään lähde vaikka kuinka paiskoo luukkua, ne reiät on niin pienet.
Mä ainakin heitin joskus kumiLÄRPÄKE sanan tuolla jossain
... olis kyllä kiva tietää että miten se vois maalata... aattelin, että jos heittäis päälle 5 cm kerroksen pakkelia ja maali päälle 
Mä ainakin heitin joskus kumiLÄRPÄKE sanan tuolla jossain
Team Grave Digger
Vectra '90 20NE
Vectra '90 20NE
Laitatte siihen maaliin vaan 50% jouste ainetta vai mitä se on ni ei varmasti lohkeile... Sama homma tehtiin mun pikku evon kanssa kun se päätti aikoja sitten ruveta lohkeilemaan. Nyt se on jo kymmene vuotta kestäny täydessä tikissä!!On 2002-10-04 21:53, Chewie wrote:
olis kyllä kiva tietää että miten se vois maalata... aattelin, että jos heittäis päälle 5 cm kerroksen pakkelia ja maali päälle