Astra H - GTC
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Ajatelkaapa, siinä kymmenen vuoden kuluttua, kun tällähetkellä ekalla ja tokalla luokalla olevat pennut tulevat amis ikään ja rupeavat katteleman silloisia kymmenvuotiaita (tai vähän vanhempia...) autoja.
on niille vaan hienoja autoja tarjolla...
Noista sitten tehdään sen aikainen amis versio...
on niille vaan hienoja autoja tarjolla...
Noista sitten tehdään sen aikainen amis versio...
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Totta puhut..ja sama täällä, nyt kun nelikon makuun on päässyt niin ihan helpolla en siitä luovu, on se vaan niin hyvä varsinkin täällä Suomen vaihtelevissa olosuhteissaOn 2004-08-22 14:09, HYI wrote:
Nelivetoja ei ooppelilla tietenkään ole tulossa? Helpottaapa siis osaltaan seuraavan auton valintaa. Ei tarvitse ooppelia katsella.
tarkempaa tietoa siitä ei vielä ole. britti uutisissa vaan mainittiin, että vxr insinöörit miettivät, että päästäisivätkö markkinoille 300hv:n vxr vectran etuvetona vai odottaisivatko 1-2 vuoden päästä mukaan tulevaa nelivetotekniikkaa. liekkö kyseessä olisi sit subarun nelivetotekniikka, koska ainakin saappaaseen on tulossa subarun neliveto. fronteraanhan nyt luonnollisesti tulee ainakin neliveto. nähtäväksi jää mihin malleihin tuota sit lopulta tulee jne.
Joopajoo..näkis vaan taas...
Onhan niitä visioita,suunnitelmia, konsepteja ja protoja jokaisella automerkillä..vaan onkin kokonaan toinen juttu mitkä niistä koskaan tuotantoon asti tulevat..
Itse olen edelleen hyvin epäileväinen esimerkiksi tuon mainitun neliveto-Vectran suhteen..
Onhan sitä jo vuosikaudet kaavailtu Opelillakin ties mitä uutuuksia..on ollut "uutta" Mantaa ja Calibraa..on ollut kaksiovista Vectra coupea, GT-urheiluautoa jne jne jne jne..vaan eipä ole niistä oikeastaan mikään tullut tuotantoon asti..
Vähän epäilevällä kannalla olen kyllä tuon nelikko-Vectrankin osalta..
Onhan niitä visioita,suunnitelmia, konsepteja ja protoja jokaisella automerkillä..vaan onkin kokonaan toinen juttu mitkä niistä koskaan tuotantoon asti tulevat..
Itse olen edelleen hyvin epäileväinen esimerkiksi tuon mainitun neliveto-Vectran suhteen..
Onhan sitä jo vuosikaudet kaavailtu Opelillakin ties mitä uutuuksia..on ollut "uutta" Mantaa ja Calibraa..on ollut kaksiovista Vectra coupea, GT-urheiluautoa jne jne jne jne..vaan eipä ole niistä oikeastaan mikään tullut tuotantoon asti..
Vähän epäilevällä kannalla olen kyllä tuon nelikko-Vectrankin osalta..