olen tässä aloitellut kadetin pientä rakentelua ja pintaan on noussut pari kysymystä, joita varmaankin on käsitelty täällä aikaisemmin mutta kysynpä ne nyt kuitenkin tässä.
Elikkäs ensimmäinen koskee kolmiovisen kadetti version sivu/kylkikolmioita (ritilämalli, ei reijitetty) ja niiden vaimennusta. Elikkäs miten kyseiset kappaleet saa irti ja miten voisi vaimentaa niiden pärinää kun soittaa musiikkia hieman kovempaa?
Ja toinen lyhyt kysymys koskee kylkilistojen poistoa, eli paljastuuko listojen alta reikiä tai mitään muuta vastaavaa kuin se ura?
joo itekki noista listoista. milläs ne lähtee siististi irti(kuumailma puhallin)? ja milläs liimat lähtee poikkee ja mites jääkö maaliin sävy eroja? ite laitoin takaosat vain kiinni 2 puoli teipillä ja loppu räminä
ite vaa vedin listat pois, toiselta puolelta lähti ihan kliinisti mut toiselta puolelta lähti sit maaliiki mut se on jo paikattu. kuumailmapuhallin voi olla tiukka tossa hommassa. sieltä kyllä jää aikamoiset sävyerot siihen oven normaaliväriin kun se ei oo saanu sieltä listan alta aurinkoa ja muuta kulutusta...
niin ja sen jos joku vielä kertoisi ett millä ne kolmiot saa pois olisi kiitollinen.eli lähteekö vaan vetämällä vai onko jollain ruuvihässäkällä kiinni?
On 2004-08-24 20:42, Cyber1 wrote:
niin ja sen jos joku vielä kertoisi ett millä ne kolmiot saa pois olisi kiitollinen.eli lähteekö vaan vetämällä vai onko jollain ruuvihässäkällä kiinni?
Ne lähtee ihan vetämällä.. varovasti vain, niin ei katkee ne nastat lokosiinsa. Niin, kuin mulla.. toisen puolen ritilä on ruuveilla kiinni, kun se jo kerran otti kyytiä 7kympin vauhdista.
Mulla jäi semmoset vauhtiviivat kylkee ku otin listat pois, eli pintamaali lähti kävelemään. No auto on kuiteski maalattavaks menos nii mitäpä tuosta, aattelin vaa mainita asiasta että noinki voi käydä.
On 2004-09-01 21:27, Chikki wrote:
Mulla jäi semmoset vauhtiviivat kylkee ku otin listat pois, eli pintamaali lähti kävelemään. No auto on kuiteski maalattavaks menos nii mitäpä tuosta, aattelin vaa mainita asiasta että noinki voi käydä.
Kiitos tiedosta.. tuli itselle tarpeen. * Tietää ottaa hissukseen.. jos näyttää, että lähtee pinta mukaan niin jätän ottamatta.