Jeps. Aikalailla samaa mieltä. Itse olen noita aikalailla karsastanut, ja melkein luokittelisin sen samoihin menetelmiin noiden edellämainitsemieni helicoilien ym kanssa.On 2004-08-26 22:50, JussiTheMan wrote:
En oo elläissään saanut yhtään ruuvia/pulttia irti nuilla vastakierretapeilla. Sehän toimii kuin kiila ja sen kun katkaiset sinne sisälle niin juhlat alkaa. Sitten siihen ei pysty pora eikä mig-hitsit.
-Jussi-
nonii...pakosarjan tiiviste..
Mulla ei oo ollu mitään ongelmia, ja oon ottanu varmaan parikymmentä katkennutta pulttia irti vastakierretapeilla.On 2004-08-26 23:19, Uhtua wrote:Jeps. Aikalailla samaa mieltä. Itse olen noita aikalailla karsastanut, ja melkein luokittelisin sen samoihin menetelmiin noiden edellämainitsemieni helicoilien ym kanssa.On 2004-08-26 22:50, JussiTheMan wrote:
En oo elläissään saanut yhtään ruuvia/pulttia irti nuilla vastakierretapeilla. Sehän toimii kuin kiila ja sen kun katkaiset sinne sisälle niin juhlat alkaa. Sitten siihen ei pysty pora eikä mig-hitsit.
-Jussi-
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Kyllä mä muistasin ,että kun mulle vaihdettiin pakosarjaa niin mittailin ja ois siihen porakoneen saanu mahtumaan.Kone siis x20xev ??
Edit:Ja prkl ny kun luin tarkemmin tajusin ,että puhutaan omegasta
No mut tulipahan kerrottua ,että calibrassa onnistuu ainakin poraus
<font size=-1>[ This Message was edited by: Aatsi on 2004-08-27 08:25 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Aatsi on 2004-08-27 08:25 ]</font>
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
jaa paikallaan?On 2004-08-27 08:24, Aatsi wrote:
no ite otan kuitenkin irti kun ainakin 2kpl venavarenkumeja vuotaa. (hyvin näki ku pakosarja oli irti) ihan öljyssä varret
Siis jos pultti katkee niin kyllä mun mielestä siihen syylarin ja kannen väliin pora mahtuu.Oltiin ihan varmoja ,että kaikki pinnapultit menee poikki kun oon tunnetusti helvetin huono-onninen ja tuttu joka on opelilla asentaja sano ,että mahikset saada pultit pois katkeematta on epätodennäköstä.On 2004-08-27 09:08, Miro.Simounen wrote:jaa paikallaan?On 2004-08-27 08:24, Aatsi wrote:
no ite otan kuitenkin irti kun ainakin 2kpl venavarenkumeja vuotaa. (hyvin näki ku pakosarja oli irti) ihan öljyssä varret
Itte en tajunnu ,että sieltä olisi voinu vakoilla noita venevarsia
E: tossa ois erittäin huonotasosia kuvia.
http://img.photobucket.com/albums/v327/ ... sarja1.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v327/ ... sarja3.jpg
Mullahan oli se vanha yksikerrostiiviste tossa välissä ja viimetalvena tuli ajettua jonkun verran ja ei menny kauaa niin rupesi röpöttämään ja eipä tuo ny hirveästi hymyilyttänyt.Tiivistekkin oli palanut noin neljästä kohtaa erittäin huonoksi.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Aatsi on 2004-08-27 09:26 ]</font>
Itellä katkes se jakopään puolen alin pinnapultti,ennenkuin kerkesin edes ruveta vääntämään,ja syvälle katkeskin.pistepuikolla jälki pultin päähän ja ettimään pientä porakonetta joka mahtuu syylärin ja kannen väliin.Lopuksi siinä kävi niin et poraamalla lähti puolet pultista ja loput kannesta,ei muutakun siihen uus jenka ja viilata pakosarjasta pultin reikää muutama milli soikeaksi.
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017