Kadetin merkinnät
Varustetasojahan nuo. Älä huoli, kyllä ne kaikki on askeettisia. LS on sitten tarkoitettu masokisteille, S varustetaso, no, siihen ei enää sanat riitä. Mutta kaikki tarpeellinen, eli sisältä käännettävät etupyörät vakiona kaikissa Kadetteissa!
Ostin Parhaan, Elän Leveästi - OPEL
Opel Vectra 2,0i CDX '95
Opel Vectra 2,0i CDX '95
Eikös Clubissa ole jo Recarot ja sävylasit? Ei se tommoisessa miinassa enää ihan askeettista oleOn 2004-08-31 22:30, jabbu wrote:
Älä huoli, kyllä ne kaikki on askeettisia.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Ei siinä Recaroita ole. Erilainen, olikohan plyysiverhoilu, ja paksummat ovipahvit. Värilaseista en ole varma, saattoipa ollakin. Recaroita ei tainnut olla kuin GT:ssä ja GSi:ssä. Clubissa ei kyllä ollut Recaroita.On 2004-09-01 10:29, Tuomas wrote:Eikös Clubissa ole jo Recarot ja sävylasit? Ei se tommoisessa miinassa enää ihan askeettista oleOn 2004-08-31 22:30, jabbu wrote:
Älä huoli, kyllä ne kaikki on askeettisia.
Opel Vectra 2,0i CDX '95
Opel Vectra 2,0i CDX '95
[/quote]
Ei siinä Recaroita ole. Erilainen, olikohan plyysiverhoilu, ja paksummat ovipahvit. Värilaseista en ole varma, saattoipa ollakin. Recaroita ei tainnut olla kuin GT:ssä ja GSi:ssä. Clubissa ei kyllä ollut Recaroita.
[/quote]
Ei ainakaan 1.3S Club -89:ssä ole plyyshipenkkejä?
Vastaava sisustus mitä -90 1.6i LS:ssä, ainakin mitä kyydissä olen istunut.
Vai että kadetit karuja varustukseltaan? Kaverilla oli joku vuosi sitten -87 1.3S EURO -kadett ja siinä oli jopa keskuslukitus!
Ei siinä Recaroita ole. Erilainen, olikohan plyysiverhoilu, ja paksummat ovipahvit. Värilaseista en ole varma, saattoipa ollakin. Recaroita ei tainnut olla kuin GT:ssä ja GSi:ssä. Clubissa ei kyllä ollut Recaroita.
[/quote]
Ei ainakaan 1.3S Club -89:ssä ole plyyshipenkkejä?
Vai että kadetit karuja varustukseltaan? Kaverilla oli joku vuosi sitten -87 1.3S EURO -kadett ja siinä oli jopa keskuslukitus!
Kyllä silloin kun itse oli Kadettia ostamassa Clubeissa sporttipenkit. Ja aivan takuulla tehtaalta lähtien. Olihan niissä ne hienommat erikoispeltivanteetkin.
Itse sitten hankin silloin aikoinaan (yli 10 vuotta sitten) kuitenkin LS:n, joka oli parempikuntoinen kuin muut tarjokkaat.
Itse sitten hankin silloin aikoinaan (yli 10 vuotta sitten) kuitenkin LS:n, joka oli parempikuntoinen kuin muut tarjokkaat.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Isäukon työkaverilla oli aikoinaan Kadett 1,6S Club, ja siinä oli mustat plyyshipenkit. Erikoispeltivanteet, joita myös GT:ssä oli, siinä kyllä oli kiinni. Noita Club kadetteja ei kyllä kovin paljoa taida olla liikenteessä, harvemmin näkee. Farkkuja ovat usein, ja niissä ainakaan ei ole sporttipenkkejä.On 2004-09-01 20:40, ata wrote:
Kyllä silloin kun itse oli Kadettia ostamassa Clubeissa sporttipenkit. Ja aivan takuulla tehtaalta lähtien. Olihan niissä ne hienommat erikoispeltivanteetkin.
Ja miten niin lukee Kadettin penkkien alla usein lukee Recaro? Onko vakiotkin sieltä?
Opel Vectra 2,0i CDX '95
Opel Vectra 2,0i CDX '95