Näppäinäänet Pioneerissa pois?
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Itselläni edellinen versio, 5500.
Aloittaa mp3 soiton nopeasti moneen muuhun verrattuna. WMA pyörii myöskin hyvin tuskattomasti.
Kansiorakenteessa itselläni ei ainakaan ole tullu mitään rajotteita vastaan, jotain kyllä luki manuaalissa mutteihän niitä plärätä
esim. artistialbumi toimii ihan hyvin.
Ainoo suomalaisen näköjkannalta huono juttu on mielestäni näyttö. Saisi a) tukee ääkkösiä ja b) olla tarkempi, sais esim. koko biisin nimen aina kerralla näyttöön. Tuohon b-ongelmaanhan ratkasun saa rahalla ja ostaa paremman mallin.
<font size=-1>[ This Message was edited by: creep on 2004-08-30 12:19 ]</font>
Aloittaa mp3 soiton nopeasti moneen muuhun verrattuna. WMA pyörii myöskin hyvin tuskattomasti.
Kansiorakenteessa itselläni ei ainakaan ole tullu mitään rajotteita vastaan, jotain kyllä luki manuaalissa mutteihän niitä plärätä
esim. artistialbumi toimii ihan hyvin.
Ainoo suomalaisen näköjkannalta huono juttu on mielestäni näyttö. Saisi a) tukee ääkkösiä ja b) olla tarkempi, sais esim. koko biisin nimen aina kerralla näyttöön. Tuohon b-ongelmaanhan ratkasun saa rahalla ja ostaa paremman mallin.
<font size=-1>[ This Message was edited by: creep on 2004-08-30 12:19 ]</font>
Ei kai siinä sen kummemmin noita rajoituksia ole kuin ettei kansioita kansioitten alle (siis alikansioita) voi tehdä kuin kahdeksaan tasoon. Herääkin kysymys kenellä nuo kansiot pysyy hanskassa jos niitä niin urakalla yhdelle levylle luo, kun kuten jo mainittiin se näyttö ei ole se maailman isoin.
Sellainen pisti myöskin silmään kun tuota ohjekirjaa luin, ettei voi itse nimetä kansioita, vaan että soitin itse nimeää ne puolestasi.
Lallevihtinen:
Jos sua kiinnostaa niin minulta löytyy tuo ohjekirja pdf:änä. Koko n.1 MB. Voin lähettää meilillä pyydettäessä.
Sellainen pisti myöskin silmään kun tuota ohjekirjaa luin, ettei voi itse nimetä kansioita, vaan että soitin itse nimeää ne puolestasi.
Lallevihtinen:
Jos sua kiinnostaa niin minulta löytyy tuo ohjekirja pdf:änä. Koko n.1 MB. Voin lähettää meilillä pyydettäessä.
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Kävin lataamassa sen jo pioneerin sivuilta ja tutkin niitä rajotuksia, eli eikö tosiaan voi ite nimetä kansioita? Se laskee kyllä pioneerin pisteitä, onkohan muissa merkeissä sama juttu? Nii ja tossa ohjekirjassa on että: yhden levyn kansioista voi soittaa enintään 99 kappaletta. Onko tosiaan noin että levy rajottuu 99 kappaleeseen?Lallevihtinen:
<font size=-1>[ This Message was edited by: Lallevihtinen on 2004-08-30 16:06 ]</font>
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Poltin kokeeksi cd:n missä oli aika paljon kansioita ja alikansioita. Kyllä kaikkien kansioidenkin nimet rullasivat siinä näytöllä, ihan niin kuin olin ne nimennyt. Soitin siis vain määrittää kansionumerot, eli mikä numero siinä näytöllä näkyy kun tiettyä kansiota käyttää.
Ohjeissa on ristiriitaisuuksia siitä, kuinka monta kappaletta levyllä voi olla. Suomenkielisessä ohjeessa sivulla 37 sanotaan että "Yhden levyn kansioista voi soittaa enintään 99 kappaletta." Sivun 18 tekstin mukaan taas kappaleita voi olla enemmän kuin 200.
Ihan hyvä peli se on joka tapauksessa, maksoi kuitenkin vain 255€.
Ohjeissa on ristiriitaisuuksia siitä, kuinka monta kappaletta levyllä voi olla. Suomenkielisessä ohjeessa sivulla 37 sanotaan että "Yhden levyn kansioista voi soittaa enintään 99 kappaletta." Sivun 18 tekstin mukaan taas kappaleita voi olla enemmän kuin 200.
Ihan hyvä peli se on joka tapauksessa, maksoi kuitenkin vain 255€.
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
aika jännä jos soitin rajoittaa sen kuinka monta kappaletta levyllä voi olla.
siihen kokoonhan vaikuttaa se että millä Kbps sen tallentaa itselläni on sonyn uusi soitin joka tukee kaikkia mahdollisa tiedostoja niin kun olen noita levyjä tehnyt niin jos itse rippaan niin se on aina 320kbps stereo ääntä ja silloin yhden kappaleen ( jos se on noin 4 minuuttia pitkä) kooksi tulee noin 9-11MB ja yhdelle CD-RW 750MB/80 min mahtuu 6-8 levyä, mutta jos ne nyt vaikka vetää Mp3PROlla pakettiin ja sanotaan vaikka 24kbps niin varmaan menee ainakin 20 levyä yhdelle cd:lle.
mutta kyllä sen myös huomaa äänen laadussa niin kuin huomaa jo 128 ja 320 eron.
siihen kokoonhan vaikuttaa se että millä Kbps sen tallentaa itselläni on sonyn uusi soitin joka tukee kaikkia mahdollisa tiedostoja niin kun olen noita levyjä tehnyt niin jos itse rippaan niin se on aina 320kbps stereo ääntä ja silloin yhden kappaleen ( jos se on noin 4 minuuttia pitkä) kooksi tulee noin 9-11MB ja yhdelle CD-RW 750MB/80 min mahtuu 6-8 levyä, mutta jos ne nyt vaikka vetää Mp3PROlla pakettiin ja sanotaan vaikka 24kbps niin varmaan menee ainakin 20 levyä yhdelle cd:lle.
mutta kyllä sen myös huomaa äänen laadussa niin kuin huomaa jo 128 ja 320 eron.
"Tykkään dokaa Visalla ja liikkuu iteäni isompien naisten kanssa."
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti: