corollaverso-valot A-Vectraan..?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Redline
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Redline »

On 2004-08-27 21:04, Zeni wrote:
Ei lexuksia. A-Vectraan eivät sovi mitenkään, oli auto miten tuunattu tahansa. Vectra B,Calibra ja Astra G ovat sellaisia joihin voi harkita lexuksia (jos ne nyt on pakko laittaa), silloinkin tummana. Usein näkee muuten hienoja autoja pilattuna lexus-valoilla. Eikä niistä tytötkään tykkää :roll:

EDIT: Katoin autosi kuvia niin EHDOTTOMASTI tummat. Ja tuon pakarin pään voisi vaihtaa tupla malliin tai soikeaan DTM-malliin. Tuo takalasi teksti pois <-MIELIPITEITÄ

Zeni on 2004-08-27 21:06 ]</font>
Olen samaa mieltä ainakin takalasissa olevasta tarrasta. Kyllä ne muut tielläliikkujat tietää että se on vectra ilman metrin mittaista mainosta. Valoista sen verraan, että kirkkaiden valojen sijaan tummennetut. Mielestäni vielä paremmin sopisi kokopunaiset. Jos sellaisia on saatavilla.

Edit: Tosin aika punaisiltahan ne näyttääkin.

<font size=-1>[ This Message was edited by: susi on 2004-08-29 11:09 ]</font>
djtonzah
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja djtonzah »

Ok..eli nyt on takalasitarran poisto harkinnassa, mutta millä sen saa parhaiten pois? Kuumailmapuhaltimella? Ja valot on toistaiseksi unohdettu eli saa pysyä vielä noi alkuperäiset valot..

Ja tohon putkistojuttuun niin olen tilannut uuden takapöntön tuplaulostuloilla..

<font size=-1>[ This Message was edited by: djtonzah on 2004-08-29 16:56 ]</font>
viljami
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja viljami »

Joo, Hyvä juttu, mie voin sen sulta ostaa pois jos hinnoista päästään sopuun. Eli paljonko pidät hintaa sillä paneelilla?
Insignia B -19 1.6t
----------
Vectra C -04 1.8
Vectra B -98 2.5
Kadett E -89 1.6
Vectra A -94 1.8
-Petsku-
OCF Member 2016
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Petsku- »

On 2004-08-27 18:34, Veccura A wrote:
Mustat irmelit passais tuohon sun laitteeseen erittäin hyvin, eri asia, mistä ne sitten löytää..
Nimenomaan mustat irmelit, mut mistähän sellaset sais edullisesti. Joskus oon kattellu omaan autoon sellasia niin hintaa oli uutena yli 300€ :eek: eli ainakin mun mielestä ihan liikaa...
Kuva
Vectra C -06 (Käyttis)
Kadett C Coupé -75 (Kesäauto)
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Itse asiassa kun kävin katsomassa kuvaa, niin autossasihan on juuri yhdet hienoimmista Vectra A:n valoista. Itse vaihdoin oman Vectran takavalot noihin 95-mallisiin, joissa on tummennettu vilkku ja pakkivalo. Ja tuo takavalopaneelikin sopii hyvin juuri tuona tummennettuna versiona.

Jos autossa olisi kirkkaan oranssit vilkut, niin silloin harkitsisin takavalojen vaihtoa, mutta noita valoja en vaihtaisi toisiin. Ainoat hienommat ovat Turbon alkuperäiset valot, joissa tuo vilkku- ja pakkivalo-osuus on vielä tummempi ja takaluukun paneelin keskiosa on maalattu korin väriseksi.

Japsi-look-valojen ulkonäköön en tällä kertaa ota kantaa. Jos joku haluaa autonsa näyttävän Toyotalta tai Mazdalta, niin ihan vapaasti, omasta mielestäni Toyota ja Mazda eivät ole unelmieni kärkipaikoilla autojen ulkonäön saralla...

Jostain kumman syystä nuoriso haluaa kaikenmerkkisiin ja -mallisiin autoihin edelleenkin BMW:n näköiset etuvalot sekä Toyotan ja Mazdan näköiset takavalot...?
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Redline
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Redline »

On 2004-08-29 12:48, djtonzah wrote:
Ok..eli nyt on takalasitarran poisto harkinnassa, mutta millä sen saa parhaiten pois? Kuumailmapuhaltimella? Ja valot on toistaiseksi unohdettu eli saa pysyä vielä noi alkuperäiset valot..

Ja tohon putkistojuttuun niin olen tilannut uuden takapöntön tuplaulostuloilla..

<font size=-1>[ This Message was edited by: djtonzah on 2004-08-29 16:56 ]</font>
Tarroja olen itse ainakin poistanut ihan sellaisella terällä jossa on kahva. Tälläisiä käytetään kait ikkunoiden puhdistukseen muutenkin. Löytyy ainakin rautakaupoista. Jos liimoja jää niin niitä voi pyyhkiä jollain liottimilla. Jos tarrasi on lasin sisäpinnalla ja käytät terää niin varo niitä lämmitysraitoja.
Veeksi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veeksi »

jaha...onkos tää joku uus ohjelmaformaatti missä kymmenet ja taas kymmenet homopojat luovat heteromiehelle (hänen autolleen) trendikästä tyyliä?

hullua on rakentaa autoa joidenkin muiden mielipiteiden mukaan. se on aivan turhaa, koska se ei kuitenkaan miellytä kaikkia...onhan tässäkin jo nähty miten eriäviä mielipiteitä kaikilla on. täytyy vaan ihmetellä millä perusteella täällä suorastaan asiantuntevasti sanotaan että "valojen pitää olla tuolaiset ja pakarin tuollainen jne."...siis...eh? ku jokainen tekee autolleen just sitä miltä ittestä tuntuu niin ei pitäs olla kellää nokan koputtamista...vai?

<font size=-1>[ This Message was edited by: Veeksi on 2004-08-31 01:24 ]</font>
djtonzah
'Diplomat'
'Diplomat'

Toi oli kyllä hyvin sanottu, pitää tehä niinku ite tykkää..
Ton takapöntön kyllä tilasin jo ennen ku siitä tuli sanomista, valot oon nyt unohtanu koska sen 200€ voi käyttää paremminkin..
Takalasitarra on vähän niin ja näin, ehkä poistan ehkä en..
Ihme ettei oo vielä tullu samaan topicciin vanteista sanomista.. :smile:
patrick
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja patrick »

Hmm, Veeksi vois hieman tarkentaa, jotta ketkä tän viestiketjun kirjoottajista oli tarkalleen ottaen puppelipoikia?
Appura
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Appura »

Tosta tarrasta sen verran että jos meinaat ottaa sen pois niin lämmitä sitä ekana kuumailmapuhaltimella ja sitte vaan revit sen käsin pois (näin ne tekee ainaki rintajoupilla)...
Sitte jos sinne jää sitä liimaa lasiin niin lähtee pois asetonilla..
Projektina on kolaroitu Vectra A GT vm94 (C20XE)
Kuva
viljami
'Senator'
'Senator'

Ja tää kaipaa edelleen sitä panelia sinne takakonttiin... Tai siis sehän oli tällä dhjatosnilla, eiku mikäs se nyt oli. Mutta hintatieto mulla viellä kiinnostaa!
Insignia B -19 1.6t
----------
Vectra C -04 1.8
Vectra B -98 2.5
Kadett E -89 1.6
Vectra A -94 1.8
djtonzah
'Diplomat'
'Diplomat'

Jos mua tarkotat niin toistaiseksi paneeli ja valot pysyvät autossa kiinni niin kuin aikaisemmista viesteistä selviää..
Patrickilla näytti olevan ylimääräinen paneeli, siltä varmaan kannattaa kysellä..
viljami
'Senator'
'Senator'

Otamme nyt copy pastella oikean nimen...:lol:
djtonzah, okei katsoin olevan sinulla myynnissä "viraton takapaneeli 2000 tekstillä" Ja katsoin siis väärin! Sori siitä

Okei sama kysymys Mutta Patricille, elio jos todella olet myymässä paneelia, niin olen kiinnostunut. Niin ja se ett minkä ikäisestä vectrasta se paneeli on ja todellakin että kuinkapaljon sillä hintaa on? Kuvalla jos heität niin olisi täydellistä!
Insignia B -19 1.6t
----------
Vectra C -04 1.8
Vectra B -98 2.5
Kadett E -89 1.6
Vectra A -94 1.8
tumppa2
OCF Member 2015
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tumppa2 »

Kannattaa ne leksus valot jättää sinne leksuksen takalistoon ja pitää Ooppelin omat ni näyttää asialliselta ei miltään joulukuuselta
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zeni »

On 2004-08-31 01:23, Veeksi wrote:
jaha...onkos tää joku uus ohjelmaformaatti missä kymmenet ja taas kymmenet homopojat luovat heteromiehelle (hänen autolleen) trendikästä tyyliä?
Ei se on "pimp my ride" eri ohjelma. Itse muuten ainakin aamulla vielä olin hetero.
hullua on rakentaa autoa joidenkin muiden mielipiteiden mukaan. se on aivan turhaa, koska se ei kuitenkaan miellytä kaikkia...onhan tässäkin jo nähty miten eriäviä mielipiteitä kaikilla on. täytyy vaan ihmetellä millä perusteella täällä suorastaan asiantuntevasti sanotaan että "valojen pitää olla tuolaiset ja pakarin tuollainen jne."...siis...eh? ku jokainen tekee autolleen just sitä miltä ittestä tuntuu niin ei pitäs olla kellää nokan koputtamista...vai?
Noista on kuitenkin hyvä miettiä vaihtoehtoja jotka ei ehkä ole käyneet itsellä ennen mielessä. Ainakin minun kommenttini oli EHDOTUS ei käsky.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Vastaa Viestiin