Grafitinharmaa Calibra Viper-/Shelbyraidoilla Tampereelta
Grafitinharmaa Calibra Viper-/Shelbyraidoilla Tampereelta. Jos joku tunnistaa omakseen tai tietäisi. Lisätuntomerkkinä Isohko lintulauta takakontin päällä.
Kyseisen auton kuski innostui esitelmöimään tänään 2.9. aamulla sormiaan.
Tulin itse viinikan suunnasta nekalaan noin klo 9.00, calikan tullessa vastaan ilman valoja. Vilautin pitkiä, ettei kyseisen kuskin tarvitsisi vastaanottaa 50e suuruista muistutusta valojen käytöstä nimismieheltä. Valojen päälle laittamisen ja ystävällisen tervehdyksen sijaan tarjottiin hirviää tykitystä pitkillä ja kansainvälistä käsimerkkiä.
Jos vain näet tämän, niin selittäisitkö käsittämättömän reaktiosi...
Tulin itse viinikan suunnasta nekalaan noin klo 9.00, calikan tullessa vastaan ilman valoja. Vilautin pitkiä, ettei kyseisen kuskin tarvitsisi vastaanottaa 50e suuruista muistutusta valojen käytöstä nimismieheltä. Valojen päälle laittamisen ja ystävällisen tervehdyksen sijaan tarjottiin hirviää tykitystä pitkillä ja kansainvälistä käsimerkkiä.
heh..itse olen yleensä saanut tuommoisia käsimerkkejä kun on tullut valoista lähdettyä sen verran raskaammalla kaasujalalla että nuo ns.thööningvekottimet ei ole pysyneet rinnalla...esim toissa päivänä (merkkien mukaan 2.0 primera)spoilereineen ja härpäkkeineen tuli kaasuttelemaan rantatiellä vierelle liikennevaloihin..autossa 2 nipinnapin ajokortti ikäistä lippishemmoa,ja kun sitten annoin ascolle sen verran kenkää valoista lähtiessä että nissani jäi, niin poikien piti seuraavissa valoissa oikein kahteen pekkaan näytellä keskisormea 
käyhän se tietenkin luonnonpäälle kun pikkuruosteisesta asconasta ei mennäkään ihan heittämällä ohi....
käyhän se tietenkin luonnonpäälle kun pikkuruosteisesta asconasta ei mennäkään ihan heittämällä ohi....
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Juu itsekin vahingossa näin tuon auton joskus viime talvena, kun Tampereen suuntaan oli asiaa.
Suorastaan mauttoman näköinen rakennelma
Muutenkin taitaa olla kuskilla näemmä polla sekaisin...
Itsekin yleensä huomautan kanssa-autoilijoille, jos he ovat unohtaneet laittaa valot päälle. Välillä tosiaan saa kiitokseksi valojenvilkuttelua, irvistelyä, käsimerkkejä ja välillä ei mitään reaktiota.
Eilen tuli yhdeksän jälkeen täysin pimeä auto kadulla vastaan, eikä mitään reaktiota.... Luulisi, nyt itsekin tajuavansa, että pimeän/hämärän aikaan kannattaisi jotain valoja käyttää. Edes niitä sumareita
Suorastaan mauttoman näköinen rakennelma
Muutenkin taitaa olla kuskilla näemmä polla sekaisin...
Itsekin yleensä huomautan kanssa-autoilijoille, jos he ovat unohtaneet laittaa valot päälle. Välillä tosiaan saa kiitokseksi valojenvilkuttelua, irvistelyä, käsimerkkejä ja välillä ei mitään reaktiota.
Eilen tuli yhdeksän jälkeen täysin pimeä auto kadulla vastaan, eikä mitään reaktiota.... Luulisi, nyt itsekin tajuavansa, että pimeän/hämärän aikaan kannattaisi jotain valoja käyttää. Edes niitä sumareita
Öööööö eihän ne oo sen asentamia, ainakin kuulin ku se kovaan ääneen sano manse cruisingissa joskus autosta poistuessaan ettei ne saksanmaalla osaa mitää tehdä. Ja tästä sain sellasen käsityksen et on tuonti vehje jossa ollu kilkkeet kii. Joku korjakkoon jos tietää enemmän asiasta.On 2004-09-02 18:34, lurttinen wrote:
On tullut bongattua. Todella teinix kuljettajana.
Sanotaanko vaikka niin, että ei sanat riitä kertomaan, kuinka oon saanu nauraa sen "tuninki" virityksille ja käyttäytymiselle liikenteessä.
Yllättävää, että joku muukin on bongannut
"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"
"kalikan raato ja 1.5bar"
"kalikan raato ja 1.5bar"
En usko olevan tuommoisenaan Saksasta tuodun. Muistelisin nähneeni tuosta eri evoluutio-asteita, siis ostettu tuninkia pikkuhiljaa. Alunperin taisi olla ihan mukavan näköinen, mutta pilaantunut ajan mittaan. Karmeinta tuossa kärryssä on talvirenkaiden koristeena olevat Bilhelveten kromatut pölykapselit!
Normaali LippisPää-reaktio. Sitä halutaan ajaa "pimeällä" autolla, koska se näyttää niin paljon käheämmältä.On 2004-09-02 11:21, Antero wrote:
Grafitinharmaa Calibra Viper-/Shelbyraidoilla Tampereelta. Jos joku tunnistaa omakseen tai tietäisi. Lisätuntomerkkinä Isohko lintulauta takakontin päällä.
Eikun pysäkille ja turpaan että tukka lähtee jos tuollaisesta ruvetaan kesukkaa näyttelemään
-
Rusty Rocket
- 'Admiral'

- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
-
blueranger
- 'Senator'

- Viesti:
Hmm... viimeksi joskus keväällä kyseinen auto tuli K-sairaalan liikennevaloissa vastaan ja silloin kuljettajana väkyi viehkeä kauniimman sukupuolen edustaja... heräsin niskakiertymän ihailuhorroksesta takana tööttivän torveen... oli valot kerenneet vaihtua vihreiksi ko. kuljettajattaren ohikulkua seuratessa... 
Juu oli ne raidat ja tommysbilletlaudat jo silloinkin siinä... siis autossa
Juu oli ne raidat ja tommysbilletlaudat jo silloinkin siinä... siis autossa
Tiedän kaverin jotenkuten, jutellut hänen kanssaan autosta enemmänkin. Tarkoituksenaan rakentaa siitä pikkuhiljaa autoa radalle, sillä perheenlisäyksestä puhui eikä pidä sitä autoa käyttöautona sen jälkeen. Siis jos auto on vielä samalla omistajalla. Ainakin siinä on turvakaaret ja kuppipenkit jo. Turbon pitäisi löytää tiensä konepellin alle.
Mutta mitä keskisormeen tulee niin älkää siitä omistajaa syyttäkö, olen itse ainakin nähnyt vähän erilaisia kuskeja kyseisen auton kyydissä, taitaa lainailla autoaan paljonkin.
BTW: Lintulaudaksi kutsuu itsekkin sitä hirvitystä takaluukulla, mutta ei ole sitä raaskinut hävittää ratatarkoitusta silmällä pitäen.
Piti joskus häneltä ostaa omaan Calibraan ratti, mutta jäi ostamatta.
Noh, takuisiin en mene että on sama auto. Tampere, ja viper raidat, ja satellitti takaluukulla vaan viittaisi siihen.
Mutta mitä keskisormeen tulee niin älkää siitä omistajaa syyttäkö, olen itse ainakin nähnyt vähän erilaisia kuskeja kyseisen auton kyydissä, taitaa lainailla autoaan paljonkin.
BTW: Lintulaudaksi kutsuu itsekkin sitä hirvitystä takaluukulla, mutta ei ole sitä raaskinut hävittää ratatarkoitusta silmällä pitäen.
Piti joskus häneltä ostaa omaan Calibraan ratti, mutta jäi ostamatta.
Noh, takuisiin en mene että on sama auto. Tampere, ja viper raidat, ja satellitti takaluukulla vaan viittaisi siihen.