Taas on aika katsastaa opel..
-
havericky
- 'Diplomat'

- Viesti:
Patonkiin vaihto yleensä tuo ne sähköongelmat sitten esille. Näin ainakin olen kuullut puhuttavan.
Korjaa kerralla ne ruosteet kuntoon ettei joka vuosi tarvitse pelko perseessä niitä rapsutella. Syytä edellisiä omistajia (tai itseäsi) siitä kun eivät ole tajunneet ruostesuojata autoa kunnolla. Jos pakoputki vuotaa niin osta uusi putkisto niin menee taas seuraavat 5 vuotta helposti.
Korjaa kerralla ne ruosteet kuntoon ettei joka vuosi tarvitse pelko perseessä niitä rapsutella. Syytä edellisiä omistajia (tai itseäsi) siitä kun eivät ole tajunneet ruostesuojata autoa kunnolla. Jos pakoputki vuotaa niin osta uusi putkisto niin menee taas seuraavat 5 vuotta helposti.
Minulla ainakaan ei ole koskaan ollut ongelmia auton katsastuksen kanssa. Se johtuu siitä, että pidän ne koko ajan siinä kunnossa, että menevät katsastuksesta läpi. Ja ruostesuojaus on aika kova sana, jos olet sen laiminlyönyt, niin syytä itseäsi tai ed. omistajia. Ja korjaa tosiaan ne kaikki ruosteet kuntoon, ja suojaa aika ajoin, niin ei pitäisi vaivata. Kyllä se on huollosta ja hoidosta auton kunto kiinni eikä merkistä. Itse ainakin olen tyytyväinen Opeleihini, enkä ole merkkiä vaihtamassa.
Ostin Parhaan, Elän Leveästi - OPEL
Opel Vectra 2,0i CDX '95
Opel Vectra 2,0i CDX '95
Heh, ihan kun se auto ruostuis ja menis rikki sen mukaan mikä merkki sattuu konepellin nokassa olemaan. Kyllä se on auto kun auto, kun sillä ikää rupee olemaan, ja siitä ei ole huolta pietty niin reikäsiä ne on kaikki. Autosta parempaa huolta niin ei pääse lahoomaan. Ruikutus loppuu tähän paikkaan 
-Onnellisen Pojan Ensimmäinen Lelu-
Tätä katsastusmies myös kehui -94:ksi erittäin hyvä kuntoiseksi. Ruostetta ei pohjassa käytännössä laisinkaan. muualla ei yhtään. Noin vuosi sitten maalautettu. itse kun teki pohjat tuli maalautukselle hintaa 300€
Eli väitän että jos 800€ laitat rahaa niin saat autosta kuin uuden... Todellakin öljyt, mahd. jakopäänhihna, ruostevaurioiden korjaus, pakkelointi pohjamaalit... ja lopuksi maalautus.
Okei tiedän ettei vanhaa jotain 91--95 autoa kannata maalautta jonku tollasen takia, mutta sanotaan ny vaikka että
<I>Moni kakku (ooppeli) päältä kaunis</I>
Eli väitän että jos 800€ laitat rahaa niin saat autosta kuin uuden... Todellakin öljyt, mahd. jakopäänhihna, ruostevaurioiden korjaus, pakkelointi pohjamaalit... ja lopuksi maalautus.
Okei tiedän ettei vanhaa jotain 91--95 autoa kannata maalautta jonku tollasen takia, mutta sanotaan ny vaikka että
Insignia B -19 1.6t
----------
Vectra C -04 1.8
Vectra B -98 2.5
Kadett E -89 1.6
Vectra A -94 1.8
----------
Vectra C -04 1.8
Vectra B -98 2.5
Kadett E -89 1.6
Vectra A -94 1.8
Kerro lisää (oliko ihan liike vai vetikö kaveri), kuulostaa edulliselta ratkaisulta. Kiitos. (menee kyllä hiukan topicin vierestä mutta..)On 2004-09-14 20:16, viljami wrote:
Noin vuosi sitten maalautettu. itse kun teki pohjat tuli maalautukselle hintaa 300€