Mega Tune (MSS)???

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Saku_Tiainen
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Saku_Tiainen »

Kun minulla on normaali "pulssikiekko" eli ehjässä pyörässä vain yksi lovi, josta HALL anturi tunnistaa niin tarttenko silloin sytkän ja polttoainekarttojen säätöön eri softan? Sille 32-1 pyörälle näyttäis löytyvän Mega Tune ignition edition V2.13, jolla pystyis säätämään molempia samalla ohjelmalla. Kertokaa jotka olette enemmän näitten kanssa puuhailleet.
Silweri
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Silweri »

Tarkoitatko tota kampiakselitunnistinta? Toisessa topicissa kyselin ihan samasta asiasta, että saako tolla ylipäätään toimiin. Lueskelin kauan ja hartaasti ohjeita tästä 32/1 pyörän ja INDUKTIIVISEN anturin käytöstä megasqurtin sivuilla ja totesin että eihän se toimi. :sad: Kun tarpeeksi haeskelet sieltä niin löytyy linkki toiseen osoitteeseen (jota en nyt nopeella haulla löytänyt), jossa on tämä induktiivisenanturin ja 32/1 pyörän käyttö on selostettu. Pääasia oli kuitenkin se, että hommaat GM:n sytytysyksiköitä 2kpl (HEI-4) ja kytket megasquirtin niiden väliin. Mutta tässäkin tapauksessa 32/1 pyörä täytyy muuttaa... =pyörä ei saa antaa kuin yhden pulssin per sytytys. :sad: eli kampuralta otettaessa 4-sylinterisessä 2kertaa kierros. Itse tuota tarpeeksi suunniteltua/ihmeteltyä päätin hakea 18se koneen nokkapukin +nokan. Päästä löytyy valmiiksi jakaja, jossa on sisällä megasquirtin kanssa toimiva HALL-anturi. Lisäksi nokat on paremmat kuin 20ne vakiot.
Sumi®
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Sumi® »

Mitäs toi jakaja vaatii muutoksia kun mulla ois tollanen 2.2 mega boxi tuossa opelissa kiinni..?? Mitäs se vaatii boxilta? Joutuuko vetämään paljon uutta piuhaa?
Vastaa Viestiin