Vectran B1 näyttö epäkunnossa

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
1st Opel
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja 1st Opel »

Mulla ei sen radionäytön nappulat toimi ja en voi säätää kellon aikaa eikä lämpötilat näy. Siinä on pioneerin soitin paikallaan. Eli sielä on edellinen laittanut jonkun johdon poikki koska se näyttö näkyy mutta onko sieltä mahdollisesti menny jotain ylimäärästäkin koska mitää ei voi säätää???
Vai minne sen näytön piuhat menee? Ja siinä ei ole ajotietokonetta vai voinko edes tietää koska mikää namiska ei toimi. Mutta jos oikein olen ymmärtänyt ni GL versiossa ei mitää tietokoneita ole. Auto on 1.6 GL -98. Rekisteri otteessa ei tuosta GL:stä ole mitään mainintaa, mutta oletan että on koska mitää herkkuja ei ole.
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Jos ei lämpötilan kohdalla näkyy vain - - - on kyseessä anturivika. Ja eihän GL-mallista turhia tietokonehömpötyksiä löydy. :wink:
1st Opel
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja 1st Opel »

Onkos kellään tieto missä ne lämpötila anturit on? Vai voiko se olla jotenkin joku ohjelmmallinen vika etä joku boksi ei tajuais vaikka käyttää niitä antureita :wink: Onkos niitä antureita mahdollista itse vaihtaa? Vai onko se sillai että jos on vaa näytössä --- ni antaa olla koska ei kannata korjata?
Vastaa Viestiin