Ketä tykkää young timer-ikäisestä kalustosta, niin kannattaa tutustua kys. lehteen. Mun mielestä ainakin yksi asiallisimpia autoaiheisia lehtiä mitä myydään. Hinta tosin on melko kova..
Mutta se levityillä 400-lervoilla oleva valkonen Ascona, Halleluja
On 2004-09-12 20:25, Realsanta wrote:
Petsku oo hiljaa kun et ole edes ikinä ajanut takavedolla sitä paitsi se pitää olle 400 Manta.
Nyt puhun kuule Santa kakkaa Eiköhän siinä oo jo tarpeeks takavetoa
EDIT: Niin joo... nyt ku kuiteski meinaat mainasta jotain suorasta kutosesta ja taka vedosta niin oon ajanu porukkojen 525:sella Bemarilla (joskin ilman korttia), et pidetään ne herneet kiltisti sielä nenäs vaan
<font size=-1>[ This Message was edited by: -Petsku- on 2004-09-13 15:16 ]</font>
On 2004-09-13 23:15, Tenox wrote:
Joissa on tuo takapää täysin pilattu tuolla kaamealla kumisella takapilaajalla.
Ei ole, kyllä tuo 3-osainen GSi:ssä vakionakin ollut 400-look takaspoileri ainakin minun mielestäni sopii hyvin Mantaan, toisin kuin monenlaiset "evo-spoilerit"... Ihan siisti se on ilman spoileriakin, mutta jos spoileri pitää olla, niin kyllä tuo on mielestäni se parhaan näköinen ja parhaiten B-Mantaan sopiva. On vielä kaiken lisäksi toimiva, eikä pelkästään koriste. Mutta makuasioitahan nämä.
Ihan siisti se on ilman spoileriakin. Mutta makuasioitahan nämä.
Niinpä. Makuasioita, mutta Manta on parhaimman näköinen ilman spoilereita tai levikkeitä. Nelivalot, tyylikkäät vanteet ja madallussetti. Muuta ei Manta ulkonäöllisesti kaipaa, sen verran hyvin on tehtaalla onnistuneet.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Tenox on 2004-09-14 01:58 ]</font>