ruostesuojaus ja sen päälle äänieristys?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
kosalo
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja kosalo »

Mitä ongelmia voi tulla jos tuoreen (mutta kuivuneen) kotelo suoja-aineen päälle levittää äänieritys massaa? esim. "novoxia" jonka pitäisi olla sitä kosteutta keräämätöntä.

bitumi tarvitsee puhtaan pelti pinnan!
ymmärtääkseni myös nuo massat olisi hyvä levittää puhtaalle pelti pinnalle, mutta jos mun pitää valita ruostesuojaus vai äänieritys valinta on selvä. Haluan molemmat!

siis tarkoitus olisi saada ääni-eristystä mahdollisimman paljon. 5 litraa kyseistä ainetta kuinka pitkälle pääsee?

ei söörtsi tuottanut tuloksia joten?
nyt tarvitaan niiden tekijöiden ja toteuttajien neuvoja. Autohifistit nyt rintamalle.

<font size=-1>[ This Message was edited by: kosalo on 2004-09-14 10:47 ]</font>
jarksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarksi »

http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 0&forum=10

Josko tuosta ois jotain iloa. En kyllä hirveen tarkkaan kattonu ite... Kuitenkin.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:

www.puustikki.fi
kosalo
'Kapitän'
'Kapitän'

On 2004-09-13 12:56, kosalo wrote:
Mitä ongelmia voi tulla jos tuoreen (mutta kuivuneen) kotelo suoja-aineen päälle levittää äänieritys massaa? esim. "novoxia" jonka pitäisi olla sitä kosteutta keräämätöntä.

bitumi tarvitsee puhtaan pelti pinnan!
ymmärtääkseni myös nuo massat olisi hyvä levittää puhtaalle pelti pinnalle, mutta jos mun pitää valita ruostesuojaus vai äänieritys valinta on selvä. Haluan molemmat!

siis tarkoitus olisi saada ääni-eristystä mahdollisimman paljon. 5 litraa kyseistä ainetta kuinka pitkälle pääsee?

ei söörtsi tuottanut tuloksia joten?
nyt tarvitaan niiden tekijöiden ja toteuttajien neuvoja. Autohifistit nyt rintamalle.

<font size=-1>[ This Message was edited by: kosalo on 2004-09-14 10:47 ]</font>
kosalo
'Kapitän'
'Kapitän'

UP
Olen melko varma et 5l Noxudol merkkistä ainetta riittää.
Olen melko varma et sitä voi levittää esim. ovien sisäpinnoille joissa jo on ruosteen esto aine.
Mutta nyt ois vika hetki kertoa et niin ei voi/kannata tehdä.

Seuraavaksi kerron onnistuinko!!!
keltanokka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja keltanokka »

Tästä aiheesta puheenollen, eikös bitumipohjainen massa vaurioita tehtaan jäljiltä olevaa pinnoitetta? Elikkä ruostesuojauksen gurut: mikä on se oikea aine millä paikata alkuperäisen suojauksen vaurioita?
Vastaa Viestiin