Vectra CD, CD Sport, Sport...??
Itsellä samat, paitsi tota vakionopeudensäädintä ei ole. Tuosta puuttuu se Check-system mutta kait se on sitten joku lisävaruste.On 2004-09-14 21:09, SKL wrote:
Mun mielestä vm.98:sia ei ole pelkkää sporttia vaan kaikki on cd sportteja...
Meillä oli vm.98 cd sport farkku, varusteet: (motorsport logo) sähkölasit edessä, tc, ajotietok., ilmastointi, vak.nop.säädin, alu look paneelit, sporttiverhoilut, puolikupit, sävylasit, hiilarilook pilarikalvot, tummat takavalot, -20mm alusta, 16" alut+205 nakit jne.
Autosi on kyllä ollut ihan puhdas Sport ilman tuota hämäävää CD-etuliitettä. Sekä TM:n autohinnaston että autotalli.com:in automallihaun mukaan kyseisenä mallivuonna on Vectrasta löytynyt ainoastaan Sport-malli, eikä CD-Sportia. Aiemmin ollut CD-Sport oli niin sanottu terästetty CD-malli jo aiemmin mainituilla varusteilla (ei mm. urheiluistuimia, alupaneeleita, 16" aluja).On 2004-09-14 21:09, SKL wrote:
Mun mielestä vm.98:sia ei ole pelkkää sporttia vaan kaikki on cd sportteja...
Meillä oli vm.98 cd sport farkku, varusteet: (motorsport logo) sähkölasit edessä, tc, ajotietok., ilmastointi, vak.nop.säädin, alu look paneelit, sporttiverhoilut, puolikupit, sävylasit, hiilarilook pilarikalvot, tummat takavalot, -20mm alusta, 16" alut+205 nakit jne.
<font size=-1>[ This Message was edited by: SKL on 2004-09-15 08:40 ]</font>
Sitä paitsi, mitä yhteistä noilla luettelemillasi varusteilla on saman vuosimallin CD-malliin? Ei niin yhtään mitään
Ainiin, arkistoistani löytyy myös B-Vectran esite vuodelta 1998.
** BMW 130i ** Ski-Doo MXZ X-RS 850 **
-
nooppeli98
- 'Admiral'

Omaan vaihdoin vasta molempien takaovien kylkilistat ja joku aika sitten molemmat B-pilarien tiivistelista. Nuo näyttää olevan paskana yli puolista b-vectroista. Ei oo saksan-insinööri suunnitellu noita osia talvioloihin.- oik. takaoven kylkilista
- oik. B-pilarin tiivistelista

<font size=-1>[ This Message was edited by: nooppeli98 on 2004-09-16 07:43 ]</font>
Joo nuo b-pilarin tiivisteet on usein rikki, mutta mikä noita takaovien kylkilistoja vaivaa?On 2004-09-16 07:43, nooppeli98 wrote:Omaan vaihdoin vasta molempien takaovien kylkilistat ja joku aika sitten molemmat B-pilarien tiivistelista. Nuo näyttää olevan paskana yli puolista b-vectroista. Ei oo saksan-insinööri suunnitellu noita osia talvioloihin.- oik. takaoven kylkilista
- oik. B-pilarin tiivistelista
<font size=-1>[ This Message was edited by: nooppeli98 on 2004-09-16 07:43 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Juken on 2004-09-16 18:06 ]</font>
-
nooppeli98
- 'Admiral'

se "F" kirjain tarkottaa just opel motorsportia ja virallinen nimitys sille lätkälle on "kylkilistan merkki "supertouring"" eli ihan aito sport BTW ne penkit on erinomaiset ainaki mun mielestä noin niinku pitkääkin matkaa ajettaessa ei tuu selkä kipeeks (tuppaa olemaan meikäläisen ongelmana..)
Nissan Leaf -15
Lexus RX400h -08
Honda CBR 1100XX-99
Lexus RX400h -08
Honda CBR 1100XX-99
Minulla on ollut nyt jo reilun vuoden Vectra Sport farmari -99 ja olen ollut tosi tyytyväinen.
Runsaista varusteistakin enemmän tykkään riittävistä tiloista (perheessäni vaimon lisäksi 2 lasta) ja ajettavuudesta
Polttoainetalous reissuissa ollut erinomainen.
Sekä auto on kaikenlisäksi mielestäni hyvännäköinen tummansinisenä
*** Hehkutusta***
Runsaista varusteistakin enemmän tykkään riittävistä tiloista (perheessäni vaimon lisäksi 2 lasta) ja ajettavuudesta
Polttoainetalous reissuissa ollut erinomainen.
Sekä auto on kaikenlisäksi mielestäni hyvännäköinen tummansinisenä
*** Hehkutusta***