elikkäs jos joku sattus tietämään paljonko calibrassa on vakiona (2,0 8v -93) tuo matka renkaan keskiöstä lokarin kaareen edessä ja takana niin vois infota tietämätöntä. vähän epäilyttää onko tota madallettu vai ei ja kun madallusta tahtois pikkasen lisää.
mulla mitattiin muutoskatsastuksessa weitecin -35 alustasarjalla 330mm edestä ja takaa 335mm.. sais olla vielä 10mm eestä ja takaa 20-30mm matalammalla nii sit ois hyvä..
Jep eli minulla samat mitat kuin tunerilla ja noihin Weitecin mittoihin pitäs päästä.. Mitenkäs noi Weitecin jouset ovatko mimmoiset vakio iskareiden kanssa? tuleeko pintakovaksi? Jospa sitä lähtis jotain -35mm settiä metsästämään.
On 2004-09-14 12:47, cali wrote:
mulla mitattiin muutoskatsastuksessa weitecin -35 alustasarjalla 330mm edestä ja takaa 335mm.. sais olla vielä 10mm eestä ja takaa 20-30mm matalammalla nii sit ois hyvä..
Kuinka muuten muuttui takacamperit?? Kuluuko renkaat sisäreunalta ?
Jep löytäähän sen searchilla mutta kun aiheesta ruvettiin jo keskustelemaan niin olis kiva saada lisää kokemuksia, myös muista jousimerkeistä jne.
Ei aina viitsi turvautua pelkkään searchiin muuten täällä ei ketään enää kirjoittelisi mitään. Mutta totta, välillä moni voisi sitäkin käyttää, itsekin käytän useimmiten.
On 2004-09-14 20:52, cali wrote:
onhan se weitec vähän pintakova.. aiheesta on mun mielestä keskusteltukin täällä jo aiemmin (search).. ja prostreetilta saa..
On 2004-09-14 16:52, Enliz wrote:
Selvispähän nyt tuokin paljon tota on tiputettu, katsastus oli merkinnyt edessä 320mm ja takana 330mm..
kyllähän tommonen pitäs jo huomata..
renkaathan menee jo "piiloon" kaariin.. edessäkin!!
No siis arvaukseni oli lähinnä 4cm, mutta onkin vähemmän. Eikä pyörät tolla madalluksella mene kaarien sisään, ei edessä eikä takana.. Pyörät on 16" 45 profiilil..
On 2004-09-15 08:16, Kadett_gsi wrote:
mulla 309mm edessä ja 315mm takana. jouset on Vogtlandin ja vaikka se on noin matala niin silti siinä on vilä pintapehmeys. voin suositella.