Laturin vaihto Astra G

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Jyrki P
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jyrki P »

Niin olis tarkotus laittaa tehokkaampi laturi autoon, käykä bensa autoon sama laturi mikä on diisselissä, vai onko ooppelilla muuten vain tehokkaampi bensa-autoon. Onko paha homma ite vaihtaa, vai kannattaako vaihdatuttaa liikkeessä samalla ku vaihtaa jakoremmin ja muut hässäkät?
Kuva
kosalo
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja kosalo »

kosalo
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja kosalo »

Laturin voi vaihtaa vähän isompaan. Näin minulle opelilta sanottiin. Jos oikein ymmärsin niin n.70a vois vaihtaa vaikka n.100a mut jos menee yli niin pitäisi huomioda jotain. oma mielenkiinto loppui siihen ja mihin tarvitset isompaa laturia? Konkka kyllä riittää vahvistimen tuoman lisävirrankulutuksen tasaamiseen. Hyvä akku (optima yellowtop) iso kondensaattori (1f) ja mun mielestä voit unohtaa sen tehokkaaman laturin. Ainakin itse "tyydyin" tähän ratkaisuun.
Jyrki P
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jyrki P »

Juu en laita sitä laturia poppiksien takia vaan valojen, ku nuo lisäpitkät syö olevinaan niin paljon virtaa ettei aina tahdo latausjännite illa kohdallaan ja en haluais et laturi possahtaa talvella kesken matkanteon...
Kuva
Vastaa Viestiin