Mikäs avuksi kun kone tahtoo jäädä pahalle jälkikäynnille rykimään ja pätkimään puoleksikin minuutiksi sammuttamisen jälkeen? 95:sta olen tankannut. Kun siihen laittaa Masinolia sekaan, niin silloin jälkikäyntiä ei ole, vaan heti kun ei lantraa bensaa, röpöttely alkaa taas.
Tuo on siis se 92kW koneella oleva Astrakkine...
-Crazax-
<font size=-1>[ This Message was edited by: Crazax on 2004-09-18 01:13 ]</font>
Astra F 1.8 järjetöntä jälkikäyntiä
Minkäs näköset tulpat siinä on? Jos jää karsta hehkumaan voi kone vähän käydä jälkikäyntiä.
Tankkaa 98:a se tuntuis hillitsevän noita pyrkimyksiä meijän kadetissa ainaskin.
Ruutan pitäs kyllä bensan syöttö katkasta aikas tehokkaasti ja ilman bensaa se ei pitäis käydä jälkikäyntiä. Katoaako bensanpaineet itsekseen?
Tankkaa 98:a se tuntuis hillitsevän noita pyrkimyksiä meijän kadetissa ainaskin.
Ruutan pitäs kyllä bensan syöttö katkasta aikas tehokkaasti ja ilman bensaa se ei pitäis käydä jälkikäyntiä. Katoaako bensanpaineet itsekseen?
Signature tai silleen...
Mull on sammaa vikkaa 1.8 16V Ecotec:ssä vaikka ajan 98:lla...
Teboilin bensa on tosiaan kaikista pahin mullaki.
Ruottista tässä tankkasin 98:a ja ei ollu yhtään jälkikäyntiä ja heti kun suomen bensaa laitto muistaakseni Teboililta niin samat murheet jatku.
Mulla on vasta vaihetut uudet GM:n tulpat ja vanhatkin oli hienosti kahvin ruskeet kun vaihoin.
Teboilin bensa on tosiaan kaikista pahin mullaki.
Ruottista tässä tankkasin 98:a ja ei ollu yhtään jälkikäyntiä ja heti kun suomen bensaa laitto muistaakseni Teboililta niin samat murheet jatku.
Mulla on vasta vaihetut uudet GM:n tulpat ja vanhatkin oli hienosti kahvin ruskeet kun vaihoin.
Teboilin litkuja en tankkaile ikuna, kokemuksia on siitä vanhasta sotkusta kun muuttui sellaiseksi limamaiseksi kylmässä ja tukki ruiskusuuttimia. Vettäkin olen sieltä tankkiin saanut tosin bensan hintaan...
Tuntuu olevan ihan sama onko 95:sta vai 98:a tankissa, kummallakin on hyvä jälkiprotkottelu. Sitä vaan ei tapahdu aina, vaan ehkä joka neljännellä tai viidennellä sammutuksella.
Tulpat on ihan ok näköiset, ei karstaa tai rusketusta, mutta ne on jotkin monikärkitulpat. Yksi tietäjä väitti että juuri sellaiset tekee vanhana kiusaa, onko tuossa jotain perää?
-Crazax-
Tuntuu olevan ihan sama onko 95:sta vai 98:a tankissa, kummallakin on hyvä jälkiprotkottelu. Sitä vaan ei tapahdu aina, vaan ehkä joka neljännellä tai viidennellä sammutuksella.
Tulpat on ihan ok näköiset, ei karstaa tai rusketusta, mutta ne on jotkin monikärkitulpat. Yksi tietäjä väitti että juuri sellaiset tekee vanhana kiusaa, onko tuossa jotain perää?
-Crazax-