katalysaattori ja pakokaasuarvot?
91`callu kävi tänään katastuksessa ja katsastusmies alko inistä pakokaasuarvoista ja ei päästäny läpi! eli sanokaa tyhmäks mut mun mielestä katalysaattori tuli pakolliseks vasta 92-94 eli mitä helvettiä se ukko valittaa! nyt pitää lähtee oluelle kun on semmonen v...tus päällä! kertokaa nyt äkkiä kärsivälle miten asiat on!
One way, Right way, Only way...
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Katalysaattori tuli pakolliseksi siinä 90 luvun alussa, MUTTA, jos autos on rekisteriotteessa merkitty vähäpäästöiseksi, tulee siitä katalysaattori löytyä vaikka autosi olisi vuosimallia -miekka-ja-kilpi-
Kaikki suomessa olevat calibrat taitaa olla vähäpäästöisiä.
Joten...
Katsastusmies oli aivan oikeassa.
Ainoa joka asiasta inisee, olet sinä...
Kaikki suomessa olevat calibrat taitaa olla vähäpäästöisiä.
Joten...
Katsastusmies oli aivan oikeassa.
Ainoa joka asiasta inisee, olet sinä...
lopputulos: auto kävi toisella katsastuskonttorilla seuraavana päivänä eli tänään aamulla ja mies sano että "eihän näissä päästöarvoissa ole mitään vikaa"! otettiin puhelu aiemmalle konttorille ja kappas saa huomen aamuna hakea autoon kilvet!
eli oikeudenmukaisuus voittaa jälleen! JA! kyllä se oli se katsastusmies joka inisi enkä minä=)!
eli oikeudenmukaisuus voittaa jälleen! JA! kyllä se oli se katsastusmies joka inisi enkä minä=)!
One way, Right way, Only way...
No ei kai ne kilpiä vie jos päästöt on koholla.Missäs asemalla käytit ku ei pyhäsalmessa oo edes konttoria.On 2004-09-21 18:22, Zaviox wrote:
lopputulos: auto kävi toisella katsastuskonttorilla seuraavana päivänä eli tänään aamulla ja mies sano että "eihän näissä päästöarvoissa ole mitään vikaa"! otettiin puhelu aiemmalle konttorille ja kappas saa huomen aamuna hakea autoon kilvet!