Öljyntäyttökorkin irrotus ja tyhjäkäynti??
Moottori 3000 24V
Elikkä öljyntäyttökorkilla ovela vaikutus tyhjäkäyntiin. Koneen käydessä kun avaa korkin, niin kierrokset tippuu/melkein sammuu. Onko ominaisuus vai merkki jostain vuodosta? Kone ei vie öljyä eikä savuta, tehot on perstuntumalla hyvin tallessa.
Oon lähiviikkoina vaihtamassa venttilin painimia ja jos tuo edellä mainittu on joku vuoto kannessa, niin korjaisin senkin samalla. Eihän se ajoa haittaa, mutta CIH:hi ei oo moksiskaan korkin irrotuksesta, sen vuoksi kyselen.
Elikkä öljyntäyttökorkilla ovela vaikutus tyhjäkäyntiin. Koneen käydessä kun avaa korkin, niin kierrokset tippuu/melkein sammuu. Onko ominaisuus vai merkki jostain vuodosta? Kone ei vie öljyä eikä savuta, tehot on perstuntumalla hyvin tallessa.
Oon lähiviikkoina vaihtamassa venttilin painimia ja jos tuo edellä mainittu on joku vuoto kannessa, niin korjaisin senkin samalla. Eihän se ajoa haittaa, mutta CIH:hi ei oo moksiskaan korkin irrotuksesta, sen vuoksi kyselen.
Kyllä kaikki on kunnossa jos tuota tekee, mulla sammuu kone heti kun otan korkin pois,niin jääkö sulla kuitenkin käyntii?? jos siinä on jotakin häikkää kun jää käyntiin... varmaan liittyy siihen että saa ilmaa muualta kun pitäisi
viisaimmat korjatkoon!
<font size=-1>[ This Message was edited by: K@rtsa on 2004-09-20 16:01 ]</font>
viisaimmat korjatkoon!
<font size=-1>[ This Message was edited by: K@rtsa on 2004-09-20 16:01 ]</font>
Ainankin viileellä koneella sammuu heti, lämmänä en oo kokeillu. Otin lämmänä ihan vaan hetkeks pois ja laitoin heti kiinni ku kierrokset tippu. Varmaankin sammuu.
No onneks se on ominaisuus eikä vika
Öljytikunkin irroitus vaikuttaa käyntiin
(Olli 10v.)
<font size=-1>[ This Message was edited by: Sorjonen on 2004-09-20 16:25 ]</font>
No onneks se on ominaisuus eikä vika
Öljytikunkin irroitus vaikuttaa käyntiin
(Olli 10v.)
<font size=-1>[ This Message was edited by: Sorjonen on 2004-09-20 16:25 ]</font>
todella off topic, mutta...
Mitäs CIHhin öljyt tykkää korkin avaamisesta moottorin käydessä? Ainakin oman, veljen ja isän (sukuvika se on kun suksi ei luista...) kokemuksesta voi sanoa, että OHC tuuppaa öljyä kaaressa ulos...
Olen tosiaan kolmasti todistanut lohduttoman näköistä moottoritilaa, kun täyttökorkki on unohtunut laittaa kiinni öljynlisäyksen yhteydessä. Onpahan konepelti ruostesuojattu
Isäukko ehti lähteä ajamaankin, kunnes huomasi öljyä puskevan konepellin raoista 
Mitäs CIHhin öljyt tykkää korkin avaamisesta moottorin käydessä? Ainakin oman, veljen ja isän (sukuvika se on kun suksi ei luista...) kokemuksesta voi sanoa, että OHC tuuppaa öljyä kaaressa ulos...
Olen tosiaan kolmasti todistanut lohduttoman näköistä moottoritilaa, kun täyttökorkki on unohtunut laittaa kiinni öljynlisäyksen yhteydessä. Onpahan konepelti ruostesuojattu