vararengas kotelon poistaminen E-kadetista!??
Saanko kysyä miksi poistat se kotelon???On 2004-09-19 13:25, Miggo wrote:
eli mun pitääs poistaa vararengaskotelo E-kadetista! eli onko se laskettu kantavaksi rakenteeksi?? eli voinko laittaa vaikkapa 1.5 millin tai jäykemmästä pellistä sen tukkoon??
auttakaahan..!kiitän
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Joo tota kyllä itekki vähä ihmettelinOn 2004-09-19 16:08, Kaitzu wrote:Saanko kysyä miksi poistat se kotelon???On 2004-09-19 13:25, Miggo wrote:
eli mun pitääs poistaa vararengaskotelo E-kadetista! eli onko se laskettu kantavaksi rakenteeksi?? eli voinko laittaa vaikkapa 1.5 millin tai jäykemmästä pellistä sen tukkoon??
auttakaahan..!kiitän
Miksi pitäs kantaa tota vararengasta mukana?? vararengas ei ole pakollinen...Onha monet laittanu subbarin vararengas koteloon ja heittäny renkaan pois. silti leimasta läpiOn 2004-09-20 16:11, ascotuning wrote:
saat poistaa sen kuha vararengas kulkee mukana kaveri otti asconasta pois ja hitsas tilalle vaan pellin palasen eikä leimassa ollu mitää sanomista
Projektina on kolaroitu Vectra A GT vm94 (C20XE)

riippuu leima sedästä mulla tuli vikalistaan aikoinaan merkintä ku oli puhki varakumi ja laitto vika listaan että korjattava no minä litoin tyrevelliä kumiin ja vein leimaan en käytä enää ikinä kyseistä katsastus asemaa puoli tuntia hakkas ja repi pohjaa sieltä reikää löytämättä piti jo lopuks puuttua peliin ku oli nii innokas hakkaamaan pohjaa ja konttoriha oli tuolla herttoniemessä
Kyllä se varapyöräkotelo on osa auton kantavaa rakennetta, siellä takana ei ole lattiassa juuri muuta jäykistettä kuin se muotoon puristettu pyöräkotelo. Jos siis poistat kotelon, niin ei riitä että siihen laittaa vain suoraa peltiä tilalle, vaan siihen pitää sitten laittaa jonkinlaiset vahvikkeet ettei se kori heikkene. Leimalla voi mennä läpi ilmankin kun eivät jaksa moista pohtia, mutta kannattaa se silti jollain vahvistaa.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
-
veccuman83
- 'Senator'