Käsitykseni neitimäisyydestä eroaa omastasi melko radikaalisti, koska mielestäni asetelma on täysin toisin päin ja enemmän naiset taitaa noilla Z3:lla ajaa
voi ku olis rahaa..
Onhan se Speedster pieni, mutta ei tuo Z3:kaan iso ole. Z3 olen kyllä yllin kyllin nähnyt ja mielestäni tuo ei eroa kuin sisustan osalta tavallisesta (tulee mieleen Alien-leffat). Tai korkeintaan yhtä paljon kuin uusilla puskureilla varustettu auto vakiosta. [makuasioita] Muutenkin tuo laiskan näköinen muotoilu ei iske, auto vaan näyttää siltä kuin muotoilijat olis muovisen 300-sarjan pienoismallin kuumailmapuhaltimella ja näin tuli Z3.[/makuasioita]
Käsitykseni neitimäisyydestä eroaa omastasi melko radikaalisti, koska mielestäni asetelma on täysin toisin päin ja enemmän naiset taitaa noilla Z3:lla ajaa
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Riippuu tietysti omistajasta... täällä meidänkin työpaikalla joku käy Caterham Super Sevenillä töissä ja se on sentään vielä Speedsteriäkin karumpi laite (ja nopeampi, ja myös Lotuksen alkuperää...) Tuolla se tänäänkin parkkiksella oli, vaikka ulkona sataa vettä (ja Super Sevenissä ei ole siis kattoa lainkaan). Lotushan yritti vähän kuin luoda uuden Super Sevenin tuosta Lotus 340R:stä, joka perustuu samaan rakenteeseen kuin Speedsterkin... Mutta Caterham valmistaa edelleen alkuperäistä Super Seveniä (Lotus myi aidon Super Sevenin valmistusoikeudet Caterhamille 70-luvulla).On 2004-09-20 23:58, AussiVectra wrote:
komia karry, kavishan se sunnuntai-autoks, ei silla toihin menna.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Olen kyllä VAHVASTI eri mieltä tuosta!!On 2004-09-21 09:56, Lotus402 wrote:
Joo tokihan noissa autoissa on puolensa, mutta kyllä se auttamaton fakta on että jos vaikkapa joku Porkkerin omistaja eksyy ratapaiville samaan aikaan Speedsterin kanssa ja tulee "nöyryytetyksi" puolet halvemmalle autolle, niin tuskin nuo muut puolet silloin kovin paljoa lohduttavat.
Jos itselläni olisi vaikkapa Porsche 911 GT3 ja en sillä pärjäisi radalla jollekin polkuauton näköiselle "mikroautolle" niin se ei kyllä minun maailmaani hetkauttaisi mihinkään!
Jos haluan ajaa radalla kilpaa niin ostan kilpa-auton..jos taas haluan urheiluauton niin sitten ostan sellaisen. (tämä kaikki siis olettaen että minulla olisi irrotettavaa varallisuutta Porsche 911 GT3:n verran autoon)
Kyllä se vaan taitaa olla niin että urheiluautolla haetaan jotain aivan muuta kuin sitä että voi ajaa Ahvenistolla tai Alastarolla kovaa ja kuvitella olevansa kilpa-ajaja.
Ihan riittävästi (Ahveniston lähellä asuneena..ja edelleen sielläpäin paljon aikaa viettävänä) uskallan sanoa nähneeni aivan riittävästi noita ratapäivä ja siellä olevaa kalustoa..ja kyllä niissä tapahtumissa oikeat urheiluautot aika vähissä ovat..
Minkähän takia..vaikka Suomessakin rekisterissä tiettävästi on yllättävänkin suuri määrä uudehkoja Porscheja ym urheiluautoja..
Varmaankin siksi että niiden omistajat eivät hae autoltaan sitä että pääsee radalle leikkimään kilpa-ajajaa..
Voihan toki olla etteivät he "uskalla" tulla ajamaan kun pelkäävät että eivät pärjää..(hoh hoh..niin varmaan pelkäävät..)
Eiköhän se liene lähinnä niin että ne joita hetkauttaa se että jonkun toisen auto menee radalla kovempaa ovat hiukan eri porukkaa kuin ne joilla on oikeita urheiluautoja..
Tai onhan Speedsterikin helposti luokiteltavissa urheiluautoksi..jota se kiistatta myös on..mutta kuitenkin se on puhtaasti "köyhän miehen" urheiluauto verrattuna oikeisiin urheiluautoihin.
<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2004-09-21 15:07 ]</font>
Jep..Lotushan se Speedsterkin tosiaan on..MUTTA kumma kyllä Lotus-merkkisenä se olisi/on huomattavasti eräällä tavalla uskottavampi tai "seksikkäämpi" urheiluautona kuin mitä se on Opel-merkkisenä.
Opel kun ei oikein ole välttämättä tullut tunnetuksi urheiluautomerkkinä..toisin kuin Lotus
<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2004-09-21 17:47 ]</font>
Opel kun ei oikein ole välttämättä tullut tunnetuksi urheiluautomerkkinä..toisin kuin Lotus
<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2004-09-21 17:47 ]</font>
jos mä saisin 30k nii ostaisin ton: http://autotalli.fi/crometapp/product/c ... g=60595317 loppu rahalla sais hyvän tallin sille =)
Mulla on kyllä se ikä mennyt jo aikaa sitten ohi että rahalla(autolla) olisi tarpeen hakea sen enempää hyväksyntää kuin imagoakaan.On 2004-09-21 19:21, JS wrote:
Mä:lle
Kärjistetysti:
Taidat ostaa enemmän imagoa ja hyväksyntää kuin autoa.
Niin se vaan on..
En nyt välttämättä viittaa tähän keskusteluun kuin muuhunkaan..mutta totean vain että se tuntuu olevan joskus aina yleissuomalainen ilmiö että niiden joilla näyttää asiat ja elämä olevan sekä taloudellisesti että muuten mallillaan kuvitellaan hakevan sillä muilta hyväksyntää tai imagoa ym ym että se myös saattaa hiukan näkyä että asiat on ok.
Suomessa pitäisi jokaisen kituuttaa ja ajella Ladoilla ja Opeleilla (
Hohhoijaa..
Se, että TT olisi huomattavasti Speedsteriä parempi kakkosutovaihtoehto (ei tosin tuo ABT-versio vaan joku "tavallinen" quattro jonka hinta on suunnilleen samoissa kuin Speedsterin) johtuu puhtaasti käytännön tarpeesta = ympärivuotinen käyttö ja tilapäisesti on mahduttava myös vaimo+lapsi kyytiin.
Ja puolestaan se että Z3 M miellyttää enemmän kuin Speedster johtuu siitä että tuossa BMW:ssä yksinkertaisesti on enemmän "munaa" minun mielestäni kuin Speedsterissä.
Radalla en ajaisi kuitenkaan ja on 110% varmaa että Z3 M:n 325heppaa antaa "hiukan" erilaisia ajotuntemuksia kuin Speedsterin alle 200heppaa.
Väitän että Z3 M antaa huomattavasti parempia fiiliksiä kruisailuun pienelle mutkatielle kesäiltana kuin Speedster, joka on omimmillaan jossain ihan muualla kuin kruisailussa.
<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2004-09-21 21:35 ]</font>
-
Black Diamond
- 'Diplomat'

Audi TT:n oikea väri on muuten hopean harmaa,eikä mikään keltainen.Muutenhan taas jonkun sisko voi luulla sitä autokaupassa erehdyksissään vaikka pääsiäismunaksi 
Ja sittenhän sillä ei taas kehtaisikaan ajaa jne... on se niin pienestä välillä kiinni.Eikös se auto nimenomaan osteta itseä varten,muistan täällä muutaman kaverin maininneen joskus asiasta...
Ja sittenhän sillä ei taas kehtaisikaan ajaa jne... on se niin pienestä välillä kiinni.Eikös se auto nimenomaan osteta itseä varten,muistan täällä muutaman kaverin maininneen joskus asiasta...
Tuosta kommentista kärjistin, suuttukaa vaan jos helpottaa.Jep..Lotushan se Speedsterkin tosiaan on..MUTTA kumma kyllä Lotus-merkkisenä se olisi/on huomattavasti eräällä tavalla uskottavampi tai "seksikkäämpi" urheiluautona kuin mitä se on Opel-merkkisenä.
Eipä tollanen m-roadsterikaan ympärivuotiseen käyttöön oikein ole passeli. Perhepiirissä on yksi kappale tollasta, niin kylläpä vaan omistaja osti suosiolla talviauton.
Minimivannekoko on sen 17", luistonestoa ei ole, alkupään malleja joissa on yksinkertainen katto jne.Konehan on "melko" kireävakiopeliin(-melkein taiteellinen kampe), enpä itsekään haluaisi repiä sitä käyntiin -20 pakkasella että pääsisin tuonne suolan sekaan räpimään.
Jos mulla ois varaa urheiluautoon, niin se edellyttäis sitä että mulla ois varaa myös pitää "oikeaa" autoa sen rinnalla.
Ollaanpa taaaas aika kauas menossa oikeesta aiheesta
VÄÄÄÄÄÄRIN!!!!!On 2004-09-21 23:34, Megaman wrote:
Audi TT:n oikea väri on muuten hopean harmaa,eikä mikään keltainen.Muutenhan taas jonkun sisko voi luulla sitä autokaupassa erehdyksissään vaikka pääsiäismunaksi
Mersun oikea väri on hopeanharmaa!!
Nojoo..eipä siinä mitään..mutta toisaalta ABT-TT:n ainoa oikea väri on juuri nimenomaan tuo keltainen..joka taas ei tarkoita sitä että uutena tilattaessa valitsisin TT:hen tuon värin, mutta käytettyä ostaessa ei ehkä kuitenkaan väri ole se ensimmäinen kriteeri..
Z3 on ilman muuta pelkkä "kesäauto", siitä nyt ei kai epäselvää ole ollut missään vaiheessa kai?!
Ja kuten tuossa edellä jo mielestäni kirjoitin (jos joku ei ymmärtänyt niin ilmeisesti ilmaisin itseäni epäselvästi) auto, ja erityisesti kakkosauto, ostetaan itseä varten..joten mikä tässä nyt vielä on epäselvää?
Vaiko se että jollakin voi halutessaan olla mahdollisuus ostaa perheen kakkos- tai kolmosautoksi joku reilun 3-kympin leikkikalu..oli se sitten Z3M, Speedster tai TT..
Se nimittäin on täällä Suomessa ihan saatanan kauheeta kovin monen mielestä..koska "järkevämpää olisi laittaa nekin rahat sinne ja tänne ja tuonne..ja auto on ihan hölmö kohde laittaa rahoja.."
Eiköhän tuota laulua ole jokseenkin jokainen osallaan saanut kuulla..ja silti jokainen vuorollamme olemme sitä samaa laulua laumassa edelleen..aina silloin kun se koskee muita..
Kyllä me Suomalaiset olemma kummallisia..