kansiremontti
Toi on kyl sikahinta jos ton verran maksaa itse teet ni saat hiukan halvemmal....On 2004-09-23 17:29, varinen wrote:
tiivisteet ja ilmeisesti venttiilien hionta ja kannen oikaisu.. ei kai siihen mitään muuta..
<font size=-1>[ This Message was edited by: varinen on 2004-09-23 17:31 ]</font>
"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"
"kalikan raato ja 1.5bar"
"kalikan raato ja 1.5bar"
-
juzatheman
- 'Senator'

[quote]
On 2004-09-23 16:59, varinen wrote:
pitäis tehä omegaan 2.0 16V kansiremontti ja hintaa kun olen kysellyt niin 1000 euroa on aika paha hinta..
tietäiskö kukaan hyvää/halpaa paikkaa tässä hyvinkään ja helsingin välillä...
laita mulle tarkemmat tiedot autosta. moottorin koodi ja vaikka puhelin numero niin kerron huomenna mihin hintaan saaisit espoossa teetettyä.
lasken osien hinnat.+työt
tarvitsee ainakin:
-yläp.tiiviste srj.
-kansi pultit
-termostaatti+tiiv.
-jäähd.nesteet
-öljy+suodatin
onko jakopää milloin viimeksi tehty?
eli onko järkeä laittaa vanhoilla osilla kasaan??
ja sitten että meneekö venttiilit homalla
vai joutuuko uusimaan sen näkee sitten kun kansi on auki.
jos kiinnostaa
vastaa vaikka teksti viestillä
niin laitan hinta arvion takaisin.
ketonen 0400-411979
On 2004-09-23 16:59, varinen wrote:
pitäis tehä omegaan 2.0 16V kansiremontti ja hintaa kun olen kysellyt niin 1000 euroa on aika paha hinta..
tietäiskö kukaan hyvää/halpaa paikkaa tässä hyvinkään ja helsingin välillä...
laita mulle tarkemmat tiedot autosta. moottorin koodi ja vaikka puhelin numero niin kerron huomenna mihin hintaan saaisit espoossa teetettyä.
lasken osien hinnat.+työt
tarvitsee ainakin:
-yläp.tiiviste srj.
-kansi pultit
-termostaatti+tiiv.
-jäähd.nesteet
-öljy+suodatin
onko jakopää milloin viimeksi tehty?
eli onko järkeä laittaa vanhoilla osilla kasaan??
ja sitten että meneekö venttiilit homalla
vai joutuuko uusimaan sen näkee sitten kun kansi on auki.
jos kiinnostaa
vastaa vaikka teksti viestillä
niin laitan hinta arvion takaisin.
ketonen 0400-411979
tekiskös se mullekkin ton homman sitten.. voisin maksaa sen 300.. tiivisteet hommaan ite siihen hintaanOn 2004-09-24 00:27, hercules wrote:
Faija tais ottaa GSI astraan samaisesta hommasta osineen ja töineen about 300eskoa.
Joten aika hinnakas on työ, jos kannen oikaisu tais maksaa paikallisessa n. 90€
Niin, jos itse tekee niin eihän se ole kuin 1/3 osan 1000 eurosta. Tuo hinta on kyllä jo ihan törkee.
Vähän ohi topicin, tein Corsaan kevyen kansirempan kun jääd.nesteet tuppasi häviämään. Venttiilit läppäsin, kansi pestiin, tarkastettiin ja oikaistiin koneistamossa (maksoi 50 euroa). Uudet yläpään tiivisteet... Hintaa rempalle tuli n. 100 euroa.
Jos vaan taidot piisaa niin itse kannattaa ryhtyä toimeen. Säästää mukavasti rahaa.
Vähän ohi topicin, tein Corsaan kevyen kansirempan kun jääd.nesteet tuppasi häviämään. Venttiilit läppäsin, kansi pestiin, tarkastettiin ja oikaistiin koneistamossa (maksoi 50 euroa). Uudet yläpään tiivisteet... Hintaa rempalle tuli n. 100 euroa.
Jos vaan taidot piisaa niin itse kannattaa ryhtyä toimeen. Säästää mukavasti rahaa.