Moi
Olisin kysellyt että onko joku joskus kuullut että A-Malli Vectroissa jotka oli Poliisin käytössä olisi jyrkempi nokka-akseli??
Olen kuullut että 2.0 koneeseen olisi joskus ainakin saanut jonkun R-nokka-akselin joka olisi jyrkempi.
Kysymys siksi että GSI-Kadett joka tuli mulle tuossa jokunen aika sitten niin myyjä sanoi että sinne on vaihdettu Poliisi-Vectran nokka-akseli.Itse epäilen asiaa mutta voihan se kait ollakin mahdollista.
Kadetissa ihmetyttää kylläkin se että sytytystä ei saa oikein millään paikalleen vaix jako on kohdallaan yms. eikä oikein missään muussakaan tunnu olevan vikaa paitsi se että kiihdytettäessä se toimii n.5000 kierrokseen asti ihan hyvin mutta siitä eteenpäin ei oikein kunnolla.Olen harkinnut että ostaisin säädettävän nokkapyörän siihen jos sitten saisi toimimaan.
Vastatkaa ihmeessä jos olisi jotain hyviä vinkkejä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: city79 on 2004-09-24 10:53 ]</font>
nokka-akseli kysymys
Muistan kanssa jonkun poliisi tv:n jutun missä esiteltiin firmaa joka rakensi partio-autoja. Niitähän muokataan jonkin verran sisältä ja tota sähköpuolta kasattiin h..vetisti uudestaan, kuitenkin tämä firma teki autot alusta loppuun ja jutusta sain sen käsityksen että tavallisen partio-auton viritys on ainoastaa toi lastu. Poliisi nokka-akseli kuulostaa vähän liian hurjalta muutenkin... 
No niin minunkin mielestä tuo Poliisi nokka-akseli kuulosti hieman oudolta.Kaveri vaan selitti että Tampereella (josta auto tuli mulle) joku mies oli saanut pelastettua muutaman nokka-akselin sulattamolta kun ne kuulemma sulatetaan kun poistuu poliisi käytöstä.
Onko silti tietoa tuosta R-mallin nokasta??Tuossa linkissähän on tuo R merkintä joka tarkoittaa Korotettua Tehoa mitä se sitten tarkoittaakin: http://www.opelclubfinland.net/tekniikk ... koodi.html
Onko silti tietoa tuosta R-mallin nokasta??Tuossa linkissähän on tuo R merkintä joka tarkoittaa Korotettua Tehoa mitä se sitten tarkoittaakin: http://www.opelclubfinland.net/tekniikk ... koodi.html
Opel Astra Sport tourer 2016
Opel Astra Twin top 2007
Opel Astra Twin top 2007