kadetin nostopisteet

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
oceanic7
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja oceanic7 »

Hei tietäjät!
Mistä saa e-kadettia nostaa alustasta jos käyttää muuta tunkkia kuin alkuperäistä helmamallia?
Voiko etupään nostaa esim. alatukivarren päästä vai mistä? Entäs takaa, akselistako suoraan vai kui?
340cid
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja 340cid »

No eipä ollut sulle vielä kukaan vastaillu. Itse olen juurikin niistä tukivarren "kiinnityspäistä" omia opleja nostellut noin viidentoista vuoden ajan, siis ns.hallitunkilla. Ja jos niistä kohdista ei kestä, niin silloin on syytä ottaa pipo käteen ja katsella taivaanrantaa... :wink:
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Manuaalin mukaan hallitunkin nostokohdat on noin 20cm pitkät pätkät helman etu ja takapäistä,mutta itse en kyllä yli 10v vanhasta kadetista alkaisi helmakotelosta nostamaan :razz:
Vilderi
OCF Member 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vilderi »

Ja jotain lankkua/lautaa/levyä väliin kun nostelee. Säästää autoa (vaikka massoja)

Joka kerta kun nostelee samasta kohtaan pelkällä tunkilla niin alkaa massat ja maalit kadota, sitten tulee ruoste ja puree poikki..
Luu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Luu »

Takapää kannattaa nostaa ylös taka-akselista keskeltä. Saa molemmat pyörät kerralla ilmaan.
Etupään olen nostanut aina alatukivarresta. Tunkin kuppi vakaajan pultin kohdalle niin ei pääse luiskahtamaan pois alta.
Vastaa Viestiin