Onko joku tehnyt moista viritystä autoonsa? Vaihdettiin vectra farmari astraan -99 ja ois kätevää tulevan perheenlisäyksen johdosta jos sais apukuskin puoleisen airbagin kytkettyä pois lastenisuimen takia. Eli tekevätkö huollossa esim kytkimen jos pyydetään, mitenkäs vakuutusyhtiöt moiseen suhtautuvat? Ihme ettei opeleissa oo semmosta kytkintä jo uutena, joissai volvoissa vissii ainaki on...
joskus oli juttua vectrasta ja omegasta mutta muistaakseni ei ollu silloin puhetta kyseisestä asiasta astraan..
airbag pois
Mun mielestä AirBag on oltava toiminassa jos sellainen on.
Ja muistelisin että vakuutus ei ole korvausvelvollinen jos turvavarusteita on muunneltu tai poistettu käytöstä itse.
tuolla lisää
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 2&forum=10
<font size=-1>[ This Message was edited by: Shade_z on 2004-09-27 10:24 ]</font>
Ja muistelisin että vakuutus ei ole korvausvelvollinen jos turvavarusteita on muunneltu tai poistettu käytöstä itse.
tuolla lisää
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 2&forum=10
<font size=-1>[ This Message was edited by: Shade_z on 2004-09-27 10:24 ]</font>
- Ooppelimies
- 'Diplomat'

Olen kommentoinut tätä asiaa ennenkin, joten muistin virkistämiseksi->
Lapsen paikka ei ole etupenkillä, vaan takapenkillä!
Eikö se oma lapsi ole tarpeeksi rakas, jotta ymmärtäisi missä on turvallisinta?
Ottaa suunnattomasti päähän nämä tollot, jotka ottavat lapsen jopa syliinsä etupenkille. Näin myös viikonloppuna välinpitämättömän pariskunnan (valkoinen opel ascona), joka laittoi takapenkille tyttärensä (4-5v) ilman vöitä. Vöitä ei laitettu myöskään itselle ja molemmat aikuiset laittoivat autoon istuttua heti tupakaksi, voi että pisti vihaksi lapsen puolesta!
Lapsen paikka ei ole etupenkillä, vaan takapenkillä!
Eikö se oma lapsi ole tarpeeksi rakas, jotta ymmärtäisi missä on turvallisinta?
Ottaa suunnattomasti päähän nämä tollot, jotka ottavat lapsen jopa syliinsä etupenkille. Näin myös viikonloppuna välinpitämättömän pariskunnan (valkoinen opel ascona), joka laittoi takapenkille tyttärensä (4-5v) ilman vöitä. Vöitä ei laitettu myöskään itselle ja molemmat aikuiset laittoivat autoon istuttua heti tupakaksi, voi että pisti vihaksi lapsen puolesta!