17" vanteet
205/40R17 toimii ainakin mun vecussa ihan asiallisesti.. Enkä itse ainakaan yli 215-leveetä rengasta kyllä laittais..
ET mahdollisimman lähelle orggista (49). Itselläni on tällä hetkellä 7X17-vanne 205/40-kumilla ja ET45. Näillä eväin ei tarvi mitään kantteja taivutella ja menee muutenkin alle heittämällä. Eikä raavi kiinni
Mitä lähempänä ET on alkuperäistä, sitä vähemmän tulee rasitusta nivelille ja muillekin alustan osille. Ja ajo-omituisuudetikin säilyvät hyvinä.
Tosin nuo leveydet ym. ihan vanteesta kiinni, olen nähnyt a-vecun alla 225/35ZR18 rillat 8" leveällä vanteella ja ET35:llä. Ja kohtuu kivuttomasti nekin sinne kuulemma menivät..
ET mahdollisimman lähelle orggista (49). Itselläni on tällä hetkellä 7X17-vanne 205/40-kumilla ja ET45. Näillä eväin ei tarvi mitään kantteja taivutella ja menee muutenkin alle heittämällä. Eikä raavi kiinni
Mitä lähempänä ET on alkuperäistä, sitä vähemmän tulee rasitusta nivelille ja muillekin alustan osille. Ja ajo-omituisuudetikin säilyvät hyvinä.
Tosin nuo leveydet ym. ihan vanteesta kiinni, olen nähnyt a-vecun alla 225/35ZR18 rillat 8" leveällä vanteella ja ET35:llä. Ja kohtuu kivuttomasti nekin sinne kuulemma menivät..
** BMW 130i ** Ski-Doo MXZ X-RS 850 **
Edellisessä vectrassani oli 195/50-16" rengastus ja et lukemaa en tiedä jotain 30 veikkaisin. Raapi silloin tällöin kun oli muoviset sisälokarit paikallaan. (osui myös peltiin)
A-veccuun näillä sivuilla kovasti suositellaan 205/45-16"
Nykyiseen vectraani olen suunnitellut vakavasti 215/45-17" et42 vanteen leveys 7" madallusta -30mm. Takakaaria olen valmistautunut muokkaamaan vähän.
http://www.miata.net/garage ja sieltä tires and wheels ja sieltä tirecalculation
mutta on olemassa suomalaiset sivutkin ja ne ovat paremmat. Kertokaa jos tiedätte kun itse en search toiminnosta löytänyt.
Ja haluaisin myös käyttökokemuksia tuosta rengastuksesta!?!
<font size=-1>[ This Message was edited by: kosalo on 2004-09-28 10:24 ]</font>
A-veccuun näillä sivuilla kovasti suositellaan 205/45-16"
Nykyiseen vectraani olen suunnitellut vakavasti 215/45-17" et42 vanteen leveys 7" madallusta -30mm. Takakaaria olen valmistautunut muokkaamaan vähän.
http://www.miata.net/garage ja sieltä tires and wheels ja sieltä tirecalculation
mutta on olemassa suomalaiset sivutkin ja ne ovat paremmat. Kertokaa jos tiedätte kun itse en search toiminnosta löytänyt.
Ja haluaisin myös käyttökokemuksia tuosta rengastuksesta!?!
<font size=-1>[ This Message was edited by: kosalo on 2004-09-28 10:24 ]</font>
-
-SweetAngel90-
- 'Senator'

Iänikuinen vastaus, josta ei eroon pääse: kato söörtsillä.. kyselin joskus samaa ja kivasti ropis vastauksia, joten löytynee kyllä tieto. Pistä, vaikka hakusanaksi ET tai Opel Kadett ja ET tai jotain..On 2004-10-01 15:30, rixcu wrote:
Oon tossa haaveillu 17" aluboolsseista mun kedaut Eeehe ja tällä hetkellä on -60mm madallus. Mikä ois oikea ET 17" 205/40 renkailla?
aattelin vaan...
Enää ei jalkoja palele