mitäs korisarjoja jne. meinasit ostaa että 5000e saat menemään? :IVectraan pitää sitä paitsi laittaa 5K€ stylingiin ennen kun sillä ilkeää ihmisten ilmoille ajella.
Calibraa ostamassa...
En ole kyllä ikinä nähnyt CDX-Vectraa C20XE:llä, enkä ole edes kuullut kenestäkään joka olisi kyseisen kaltaisen auton nähnyt, siis "numbers matching"-periaatteella eli alkuperäisellä tekniikalla, tekniikanvaihdot sitten erikseen. C20XE jäi tuon 1994 alun jälkeen vain Astran mallistoon eikä sitä ole sen jälkeen Vectrassa tai Calibrassa näkynyt, ellei joku ole itse laittanut.On 2004-09-27 11:07, h04x_w1z4rd wrote:
Vielä 95 on saanut Vectraa C20XE koneella...
Olikohan peräti 95 CDX Vectrassa kyseinen kone. Oli saanut sillon punakantisella kun oli maksanut muutaman tmk enemmän...
Jos joku tuon toiseksi todistaa, niin sitten, mutta en ole tuollaisesta koskaan kuullut.
Vectran stylingistä sen verran, että omassa Vectrassa ei sitä ole kuin valoluomet (nekin jo oikeastaan poissa muodista) ja alumiiniverkko maskissa (vähän sama homma tuonkin kanssa) ja pakoputken pää poikkeaa alkuperäisestä sekä jousituksen korkeus. Muuten täysin alkuperäiskuntoinen ja ihan mielelläni silläkin on kehdannut liikkua... molempi parempi, on periaatteeni Vectran ja Calibran suhteen...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Mun mielestä Vectra tarvitsee paremman+matalemman alusta ja jotkut siistit vanteet, sillä siitä saa jo kivan kulkupelin jolla _mielestäni_ kehtaa hyvinkin liikkua.
Calibraan pätee sama mutta lisäksi etupuskuri kaipaa jotain allensa, tämäkin on siis vain _minun_ mielipiteeni.
Joten kyllä tuo 5000e on aika kaukana...
Calibraan pätee sama mutta lisäksi etupuskuri kaipaa jotain allensa, tämäkin on siis vain _minun_ mielipiteeni.
Joten kyllä tuo 5000e on aika kaukana...
Kai tässä nyt ajettiin takaa et jotain muutakin tuohon "stylingiin" sisältyisi kuin jotkut helmojen käkkänät.. vai? Se on totta, että kumpikaan auto ei tehtaalta ole kovinkaan maukkaan näköinen (TÄMÄKIN MAKUASIA!!!) ja hyvin pienellä laitolla molemmista saa todella siistin. Joku ruuvaa Calibraan hetimiten Riegerin helmasarjan kiinni ja lyö alustan kenttään ja vaihtaa vanteet, minulle kelpaisi pelkästään aistikas väri, "saksatuning"-vanteet ja sikamatala alusta. Vectran oma korisatsi on ihan o.k. jo tehtaalta tullessa, joten tonttiin vain ja hyvännäköset _tyyliin sopivat_ valssit alle.. että näin.. kai toi 5000€:kin on niin suhteellinen.. kyllähän sen saa menemään jos tilaa jotkut sikakalliit koottavat kromivanteet huippurenkain ja pistää KW Variante 3:sen alustan tms.
On 2004-09-28 17:21, blueranger wrote:Eikös takapenkille saa Recarolta sporttisia lastenistuimia, jos alkaa tuo perhe paisumaan kesken villejä poikamiesvuosia...? *virn*On 2004-07-23 17:46, pasi84 wrote:
No,vielä ei oo 5 lasta ja koiraa niin calibra olis mulle ihan riittävän käytännöllinen ja paremman näkönen...ei sillä et mulla mitään perheitä vastaan olis...
se on muute aika hieno se "recaro"