Vectra B takaovista *takuu*

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
JuhaV
OCF Partner
OCF Partner

Viesti Kirjoittaja JuhaV »

Eli onkos teillä mädäntynyt nuo takaovien lukon kiinnitys kohdat??
eli se mikä on runkoon pultattu johon sitten oven lukitus mekanismi ottaa kiinni.

Mulla oli jo ostaessani toinen alkanut ruostua ja on nyt jo aika pahassa kunnossa. nyt myös toinen puoli alkaa kukkia!

On kuulemma tyyppivika ja olisi saanut takuuna korjattua jos olisi ajoissa tiennyt asian (eli itse olisin saanut sen silloin takuuna kun ostin auton käytettynä) Koritakuu on vissiin 6-vuotta.

Niille tiedoksi keiden auto on vielä tuon kuuden vuoden sisällä niin kannattaa tsekata nuo kiinnikkeet

<font size=-1>[ This Message was edited by: JuhaV on 2004-09-23 09:31 ]</font>
Dino
OCF Member 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dino »

Joo, onhan noi mätineet. Itse en katsonut tuota valittamista vaivan arvoiseksi vaan otin lukot pois ja hiekkapuhalsin pistoolilla ne aluset, maalasin ja kun laitoin lukot takaisin niin suihkautin sinne kotelosuojan. Se kotelosuoja on nyt kuivunut nätisti sinne alle ja täyttää siellä olevan tyhjän tilan estäen veden pääsyn noiden lukkojen alle.

Hyvin toimii eikä näy päällepäin.

Dino
Rape
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Rape »

On myös täällä ruostuneet.Näyttäis et on tullu ruoste sisältä ulos,eli vaikuttas uittavan vettä jostain sinne pellin sisään.Ja mielestäni ovat hitsipisteiden kohdalta ruostunut,koska on aivan identtisesti ruosteläntit molemmin puolin.
Finl
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Finl »

ei näy omassa ruostetta
Kuva
Vectra on p0p
smppa
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja smppa »

Joo, mulla 98 Vecussa on toisella puolella enempi ruostetta ja toisella vähän vähemmän. Kävin tänään kysymässä asiaa Länsiautosta. Ei ollut ensimmäinen tapaus (eikä varmaan viimeinen). Niitä on korjattu 4 vuotiaisiin ja sitä uudempiin, sanoivat että ei mene koritakuun piikkiin??? Kyllä se mun mielestä koria on, joten miksi ei kuulu koritakuuseen?

Näitä on kuulemma korjattu takuuna kahdella tavalla: porattu pisteet auki ja hitsattu uudestaan ja maali päälle, toinen tapa on porata auki ja jotkut kumikorkit reikiin. Ei oikein kuulosta houkuttelevilta vaihtoehdoilta kumpikaan.
JuhaV
OCF Partner
OCF Partner

Viesti Kirjoittaja JuhaV »

Se takuu on 6v tai 100 000km
Ja myös mielestäni kuuluu erittäin hyvin koritakuun piikkiin

<font size=-1>[ This Message was edited by: JuhaV on 2004-09-28 10:38 ]</font>
nitro
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja nitro »

Joo, mätiihän nuo :sad:
JukeN
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja JukeN »

Kävin taannoin Jyväskylässä bestin korikorjaamolla kyselemässä. Muutamasta b-vectrasta kuulemma vain korjattu?? Hitsaavat uudelleen ja löyvät maalit päälle. Hinnaksi sanoi noin 250e puoli. 96 Vectrassa toisella puolella vähän kukkii, mutta taidan yrittää korjata ennen itse, kuin vien tuonne korjattavaksi.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Juken on 2004-09-28 17:12 ]</font>
einpas
'Agila'

Viesti Kirjoittaja einpas »

Itselleni korjattiin juuri elokuussa molemmat puolet vm 99 farkku vectraan, kilometrejä 170000.
Kävin kyselemässä asiaa kahdessa liikkeessä, toisessa lupasivat tehdä toisen puolen takuuseen ja toinen olisi pitänyt maksaa itse 734 euron hintaan. Sitten kävin kysymässä asiaa liikkeestä josta ostin auton, niin he lupautuivat korjaamaan molemmat puolet kuluitta.
Opelilta asiaa kysyessäni ilmoitettiin, että kyseessä on vanha biili ja heidän tapana on maksaa toinen puoli ja toinen jää liikkeen harkittavaksi.
erehdys nro:3
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja erehdys nro:3 »

No perkele mätii täälläkin(pieni pyöreä läntti)apparin takoven lukkotapissa.Juuri ostin auton.
120tkm ajettu ja -97 itte saa korjata.....
Vectra voyager 1,8 16v aut -97,Kolmas kerta toden sanoo........
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Ei mulla vaan oo ruostunu..
rgs1
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja rgs1 »

Minäkin luulin ettei oo ruostunut tuolta, mutta...luulo ei ole tiedon väärtti!
Vastaa Viestiin