Juu kyllä noita halvalla nykyään saa, itsellä kanssa tuo -91 mittarin mukaan vajaa 150tkm ruuvvattu, suurinpiirtein saman itse maksoin, ja mitään kummempaa ei ainakaan vielä ole eteen tullut... Mitänyt ilmastointi piti täyttää, minkä kaveri teki töissä, se massaus hieman maksoi, ja tuulilasissa on halkeama.
Öljypohja hieman kostuttaa konetta tiivisteestään, (ominaisuus), ja huollot teinkin itse.
Seuraava menoerä onkin sitten joulukumit..
Niin, ja varusteina onkin kaikki muut paitsi nahkat, tiltti ja penkinlämmittimet.
Mukava auto ajella, 6.3 näyttää keskikulutukseksi, vaikka lähinnä vaan kaupunkiajoa, ja kyllä ne rattaatkin takaronkkiin mahtuu
Calibra -92 C20XE Manta B -77 *24** Manta B *varaosina* Omega 2.4 *paalissa*
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
Mulla on sama homma, eli öljypohjantiivisteestä kastelee, mutta ei mitenkään hälyttävästi. 8400 maksoin, oikeesti, ja Pirusti tinkasin, niinkuin asiaan kuuluu. Mutta kun mulla on tässä nyt se miinus, että varusteet on abs & airbag(mut kyllä perset lämmittää), ja that`s it. Ja mukana oli vain kuluneet kitkat. Ja suht. kaukaa hain. Ihan original vehje. Mutta mulle on pääasia toi ruosteettomuus, mistä oon tosi tyytyväinen. Ja valmis mielelläni maksaan. Noita muita varusteluita voi sit jälkikiasentaa, jos saa aikaiseksi, ja pystyy. Sellanen Hämäävä asia täs asias on et, kone tuntuu tosi hyvä kuntoiselta, ja toimivalta, mut sieltä on toi lambdan vikailmoitus valo otettu pois, ehkä, ja asia ei ole vielä varmistettu. Mutta kun tietokone ilmoitti et sen pitäs olla pääl niin ei vain ollu(ton ylimmääräsen bensansyötön vuoksi).. Ilmeisesti se on saksan pääs otettu irti, kun jos se on huollonkin jälkeen siinä loistanut, tai sitten se on otettu jossain vaiheessa myyntitarkoituksessa, jos ei ole huollettu. Tai sit se on rikki, mikä ei o kovin tod.näk. Mutta kesäkuussa kuitenkin on mennyt läpi päästöistään tuolla edellisellä lambdalla. Tätä se on näitten käytettyjen kaa. Keskikulutus on pientä joo, mitä mä ihmettelen tän 2litrasen kaa.
Niin, onko näin että jos pohjassa on ruosteen alkua, eli sellaista hilseilevää, niin suositellaa laittaan oljy? Eikös se pitäis hioa ja jotain niin pois päin?
Jep toi ota, vanha paska carina!