Menin tos itäväyläl astralla ja ohi paino joku tuunattu Calibra varmaa yli 200:aa ja kaksi poliisia perässä.. tosin ei varmaa pysyny perässä , toinen oli vanha mondeo ja toinen paku.. olin kattovinani OCF:n tarran takapeilissä .. musta calibra.
Joo toivottavasti jää kiinni aivan turhaa tommosella vauhilla rässäily menis tonne nahkahousulandiaan kaahaan. Munkin Calibralla jäi entine omistaja poliiseille kiinni vauhtia 195km/h oikeen sille.
No kait sen nyt kaikki huomas, et vitsinähän se oli tarkoitettu, mut kun lukee näitä topikkeja, niin kyllähän se oli viisaampaa vetästä pois, kun tuntuu olevan melko tosikkoja täälläkin jotkut
On 2004-10-03 15:12, spooky wrote:
Oikee meininki karkuun vaan!!! Ei vais vitsi oli Mikäs takia eilen oli muuten ihan sikana poliiseja pääkaupunki seudulla??
niin oli, näin ainaki 4 autoa pysäytettynä, olin vähä painees ku lompakko/kortti oli himassa..
On 2004-10-03 15:12, spooky wrote:
Oikee meininki karkuun vaan!!! Ei vais vitsi oli Mikäs takia eilen oli muuten ihan sikana poliiseja pääkaupunki seudulla??
niin oli, näin ainaki 4 autoa pysäytettynä, olin vähä painees ku lompakko/kortti oli himassa..
no siitä ei sinäänsä mitään saa vaikka kortti ei olisi matkassa. Ajo-oikeuden näkevät kyllä koneelta. Saattaa ne tosin jotain mainita asiasta.
edit: montakos tummaa calibraa OCF:ssa on? varmaa 1*n (jartsu se kuitenki o ollut)
<font size=-1>[ This Message was edited by: Miro.Simounen on 2004-10-03 16:54 ]</font>
Niin ja kyllähän se jos pimeetä on ollut niin tuo yleinen tummanvihreäkin näyttää mustalta. Ja vaikka sellainen pihasta löytyykin en ollut minä Ei kuulu hurjastelu tapoihin
No oli kuka tahansa, niin toivottavasti oli auton omistaja liikkeellä, eikä kukaan ominpäin käyttöönottanut, niilläkun tuppaa noi autot yleensä hajoilemaan muutenkin kun vaan oven lukko.
Calibra -92 C20XE Manta B -77 *24** Manta B *varaosina* Omega 2.4 *paalissa*
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
Noh, noh! Eipäs olla kotipoliiseja! Tosin oma hauskuus loppui vähäksi aikaa kun muutama päivä sitten jäi kortti Helsingin motarille... Mut tiedä häntä. Ei tuomita ketään
- Köyhälle kaikki on kallista, varakkaalle halpaa, samanhintaista kaikille... -