Tunnustaako kukaan ? :P

Keskustelua Opeleista
JK-MOTORSPORT
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja JK-MOTORSPORT »

Oikein!! Karkuun vaan perkeleesti!!
astraboi
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja astraboi »

just joo, todella järkevää :smile: kiva ku satut ajamaan jonku päälle meinaa yli 200 km/h vauhtia nii sitä ei pimeällä kovin hyvin näe.. varsinkaan ku tietää calibran "loistavat etuvalot" .

Se siitä sitten
Astra F simply the best Frisches denken für bessere Autos.

Opel Astra F "OPC" http://img826.imageshack.us/i/picture041.jpg/
Opel Calibra C20XE http://img138.imageshack.us/i/calibra082.jpg/
Opel Astra J 1.6 Turbo
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori

Viesti Kirjoittaja madi »

On 2004-10-04 01:26, astraboi wrote:
just joo, todella järkevää :smile: kiva ku satut ajamaan jonku päälle meinaa yli 200 km/h vauhtia nii sitä ei pimeällä kovin hyvin näe.. varsinkaan ku tietää calibran "loistavat etuvalot" .

Se siitä sitten
ai motarilla ajat jonku päälle ?? samallalailla sä ajat jonku päälle 100km/h
ja vielä nuista calibran surkeista etuvaloista paskapuhetta jos jollaki o surkeet valot nii putsatkaa ne projektio linssit
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ioni »

Calibran valot vaikka kuinka putsattuna on paskat, kakkosautossa joka on a-corsa on paljon paremmat ajovalot!

EDIT: niin ja toinen umpio on vielä suht uusikin :grin: kyllähän niillä silti eteen näkee.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Ioni on 2004-10-04 08:17 ]</font>
Aatsi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Aatsi »

Ioni ajoitko mua vastaan lauantaina n.klo.14:45 malminlentokentän suoralla??
Ainakin samannäkönen musta calibra ja moikkailtiinkin.
Itte en ole montaa mustaa calibraa nähnyt rakennettuna.

Ennen kun ketään ruvetaan lynkkaamaan niin muistakaa ,että jotku kusi*äät saattaa niitä autoja varastellakkin.

Taas kun iltasanomia luki niin rupes kunnolla vi*uttamaan "7 kuoli.Osa nuorten kaahailuissa".
Kaikki kuolleet olivat varastetussa autossa kännissä tai kännissä.
Tarviiko kaikkia nuoria kuskeja yleistää tohon porukkaan kun suurin osa nuorista on kuitenkin ihan normaalia lainkuuliaista porukkaa?
Ittekkin mietin miks viikonloppuna oli niin helvetisti poliiseja liikenteessä?
No toivotaan ,että toi takaa-ajo päätty ilman tapaturmia.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Aatsi on 2004-10-04 08:36 ]</font>
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

On 2004-10-04 08:32, Aatsi wrote:
:roll: aika, paikka ja moikkailu täsmää mutta Calibrani on tummanvihreä, saman värinen kuin itselläsi.
TBD
Aatsi
'Senator'
'Senator'

On 2004-10-04 08:50, Ioni wrote:
On 2004-10-04 08:32, Aatsi wrote:
:roll: aika, paikka ja moikkailu täsmää mutta Calibrani on tummanvihreä, saman värinen kuin itselläsi.
Oho.
Kattelin ,että hienon näkönen musta calibra tuli vastaan :smile:
Kai mullakin on sitten musta :wink:
Asutko jossain siinä kulmilla kun ei olla tietääkseni aiemmin törmäilty??
Leon FR 20vt
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

tuleehan sitä silloin tällöin malmin ohi ajettua, sutkin nähnyt pariin kertaan ja moikkaillutkin :grin: En asu Malmilla mutta lähistöllä.
TBD
Bomega
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomega »

Taas kun iltasanomia luki niin rupes kunnolla vi*uttamaan "7 kuoli.Osa nuorten kaahailuissa".
Kaikki kuolleet olivat varastetussa autossa kännissä tai kännissä.
Tähän en sano kuin että Darwin voitti taas.
Jyrki K
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jyrki K »

Darwin...kyllähän sitä ihminen kaikkea luulee. Eräs tiedemies laski kerran todennäköisyyden millä todennäköisyydellä yksi ainoa valkuaismolekyyli syntyisi sattumalta. Tulos oli sellainen luku vuosia, jossa on 1 ja 244 nollaa. En viitsi sitä lukumäärää kirjoittaa, mutta pelkän yhden molekyylin syntymiseen miljardeja ja miljardeja vuosia...puhumattakaan että elämää olisi vielä syntynyt.
Aatsi
'Senator'
'Senator'

On 2004-10-04 09:22, Ioni wrote:
tuleehan sitä silloin tällöin malmin ohi ajettua, sutkin nähnyt pariin kertaan ja moikkaillutkin :grin: En asu Malmilla mutta lähistöllä.
OT.
Okei aika moni calibra kuski moikkailee kun tulee vastaan mutta mä oon aika hidas huomaamaan niinkun lauantainakin rupattelin puhelimeen ja yritin nyökkäillä ja huitasta :grin:

Käytkös muuten pk-seudun miitti/kahveilla tai käykö siellä yleensäkään paljon porukkaa?
Oishan se hauska käydä kattelemassa muidenkin calibroja ja ooppeleita.

Mitä tohon iltalehtien kirjoitteluun tulee niin ihan käsittämätöntä millasta liatsontaa sieltä saa lukea.
Kenen mielestä rattijuoppoa,nistiä tai autovarasta voi kutsua nimityksellä nuori silleen kun iltalehdet antaa sanan "nuori" ymmärtää.
Meinaan siis miten nämä pihapoliisit sun muut kukkahattutädit tuon hehkutuksen perusteella ymmärtää?

Aina kirjotellaan nuoret kaahasivat ikinä ei otsikosta ymmärrä ,että nämä kaahaajat ovat nistejä,autovarkaita,rattijuoppoja ym.ketkä eivät edes useimmiten omista omaa autoa vaan "törttöilevät" sen parikertaa kunnes jotain sattuu.
Hauskinta tässä kirjottelussa on se ,että "vihat" saa niskaansa se joukko nuoria jotka autoilevat paljon eli harrastavat autoja.
Sitten kun nämä "vihat" kohdistetaan valvontana joka on muuten hyvä asia mutta mitä se nopeusvalvonta auttaa öisellä moottoritiellä noiden todellisten sekoilijoiden touhuiluun?
Lisää puhallusratsioita.
Niinkun joskus oon aikasemminkin jo kirjottanut niin en ole n.2v joutunut puhaltamaan vaikka sakkojakin on tullut :eek:
Leon FR 20vt
Vairus
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Vairus »

Saiski noi nistit pois liikenteestä puhalluttamalla :sad: Ite oon tasankerran puhaltanu ja kortti on kohta kuudetta vuotta eikä nyt varmaan "ajon vähäisyydestä" ole kyse.
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

OT.
Okei aika moni calibra kuski moikkailee kun tulee vastaan mutta mä oon aika hidas huomaamaan niinkun lauantainakin rupattelin puhelimeen ja yritin nyökkäillä ja huitasta :grin:

Käytkös muuten pk-seudun miitti/kahveilla tai käykö siellä yleensäkään paljon porukkaa?
Kyllähän noissa miiteissä tuntuu väkeä käyvän, Torstainahan seuraavat taas olisivat.
Itse en ole päässyt käymään niissä, torstai huono päivä kun on sählyvuoro päällekkäin.
Pitäis joku kerta koettaa päästä käymään. Olishan se mukava päästä vaihtelemaan ajatuksia Opeleista.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Ioni on 2004-10-04 10:47 ]</font>

Aatsi
'Senator'
'Senator'

On 2004-10-04 10:46, Ioni wrote:
OT.

Kyllähän noissa miiteissä tuntuu väkeä käyvän, Torstainahan seuraavat taas olisivat.
Itse en ole päässyt käymään niissä, torstai huono päivä kun on sählyvuoro päällekkäin.
Pitäis joku kerta koettaa päästä käymään. Olishan se mukava päästä vaihtelemaan ajatuksia Opeleista.

Vielä viiminen OT.
Ittekkin voisin tonne ilmestyä mutta mulla taas ongelma torstaisin on tuo ujous ja välillä duunitkin pukkaa päälle :wink:
Tapahtuma puolella näköjään tuosta on enemmän jauhettu.
Leon FR 20vt
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

Ot.

Tunnustaako kukaan kenen on se musta Astra joka oli ajettu ulos länsiväylältä kehä II:selle menevältä rampilta?

Huomasin sen aamulla (4.10) kun nousin kehä II:ta länsiväylälle.
Vastaa Viestiin