projekti katastukseen tänään!
- Undertaker
- 'Diplomat'

Ai perskeles ku jänskättää viedä tänään projektiauto kattastukseen. Edellinen katsastus joskus 2002 enkä ole itte tehny sitä. Joten tässä vähä jännittelee et mitähän se setä tuumaa siellä konttorilla. Koko vuoden kestänyt projekti ois tarkotus ottaa tänään ajoon jos vaan antaavat luvan(hope so). Vaikka ei kyl tuu mitään mieleen josta voisivat pomppuuttaa mut eihän niistä koskaan tiedä.
Itte tossa katsastelin kanssa ja jotenkin oli pelko per*iissä kun en ole tota omaa maahantuontikatsastanut.
Yritin kattoa kaikki maholliset viat läpi ja kaikki oli kunnossa.
No mukava setä sitten kirjotti otteeseen ,että varotuskolmio puuttuu
Onnea vaan katsastukseen ja ainahan sitä katsastussetää voi piristää vaikka pullolla "limsaa"

Yritin kattoa kaikki maholliset viat läpi ja kaikki oli kunnossa.
No mukava setä sitten kirjotti otteeseen ,että varotuskolmio puuttuu
Onnea vaan katsastukseen ja ainahan sitä katsastussetää voi piristää vaikka pullolla "limsaa"
Leon FR 20vt
- Undertaker
- 'Diplomat'

- Undertaker
- 'Diplomat'

Kannattaa varmaan antaa suosiolla korjaamon tehdä, jos joutuu kerrankin miettiimään, että "onko minusta varmasti tähän"... Ripustuksen osat ovat sen verran kriittisiä, ettei niitä kannata itse korjailla, jos ei ole varma mitä tekee.
Ihan näin mielenkiinnosta: Miten et huomannut noin pahaa ruostevauriota, jos kerran olet vuodenpäivät autoa laitellut? Itse tutkin säännöllisesti pohjan, palkkien ja yleisesti korin kuntoa, jottei pääse tulemaan yllätyksiä.
Yhtä kaikki, onnea projektille.
Ihan näin mielenkiinnosta: Miten et huomannut noin pahaa ruostevauriota, jos kerran olet vuodenpäivät autoa laitellut? Itse tutkin säännöllisesti pohjan, palkkien ja yleisesti korin kuntoa, jottei pääse tulemaan yllätyksiä.
Yhtä kaikki, onnea projektille.

- Undertaker
- 'Diplomat'

Odotinkin että kuka mainitsee asiasta ensimmäisen kerran. Täytyy vain myöntää ettei tuota tullut huomattua kun on pohjasta pari reikääkin paikattu(hakattu esiin ja paikattu). Eli kyllä sitä pohjaa on paukuteltu ja hakattu. Ehkä se johtuu siitä ettei tuota huomaa auton ollessa normaalitilassa eikä missään rasituksessa. Siinäkin katsastuspenkillä tuo tuli vasta ilmi kun se nosti sen keulan ilmaan ja nitkutti autoa vasemmalta oikealle.On 2004-10-05 00:28, Antero wrote:
edit:typot
<font size=-1>[ This Message was edited by: Undertaker on 2004-10-05 11:45 ]</font>