calibra 8v
Mun Calibraan on tuo Saksanmaalla laitettu ilmanputsarin ja imusarjan väliin joku käyrä entinen omistaja väitti että sillä tulee 3hp lisää tiedä si siittä? Mutta jos joku tietää ko. osan niin mikä sen idea on ja onko siitä jotain iloa voin huomenna valosan aikaan tutkia niitä tekstejä siitä jos tarvii.
Mietin ihan samaa ,että tota ei taida edes saada 8v ?On 2004-10-04 09:00, ossi wrote:
nussitaan pilkkua, power cap taitaa olla osan nimi. Miten sitä sovelletaan 8 venttiiliseen koneeseen onkin sitten eri juttu.
Eri juttu sitten jos joku on jotenkin soveltanut 16v "capia" jotenkin tonne ?
E:Muokattu nu**imisen aiheet pois
<font size=-1>[ This Message was edited by: Aatsi on 2004-10-04 09:08 ]</font>
veikkaisin että kyseessä on sellanen alumiininen/rosterinen putki joka tulee sen kumisen haitariputken tilalle,ilmamäärä mittarilta imusarjaan,ja sen tuomat lisätehot taitavat olla lähinnä psykolookisiaOn 2004-10-03 22:06, Pagan wrote:
Mun Calibraan on tuo Saksanmaalla laitettu ilmanputsarin ja imusarjan väliin joku käyrä entinen omistaja väitti että sillä tulee 3hp lisää tiedä si siittä? Mutta jos joku tietää ko. osan niin mikä sen idea on ja onko siitä jotain iloa voin huomenna valosan aikaan tutkia niitä tekstejä siitä jos tarvii.
Mutta onhan se nätimmän näköinen kun kumiputki.

Calibra c20ne -91
<font size=-1>[ This Message was edited by: Tunari-82 on 2004-10-04 12:38 ]</font>
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
En tiä mitä muut ajattelee, mutta jotenkin noista ihme viritelmistä, joiden sanotaan tuovan humman tai pari lisää tehoa...
Tulee mulle aina mieleen ylä-aste ikäiset, jotka kinastelee, et "mun mopo kulkee 51Km/h" ja toinen vetää kovana poikana takaisin 53Km/h lukemalla.
Sitten testataan ja painetaan kyyryssä pitkin katuja, et kumman monkkari on paras...
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Mikä helvetti noita Sakemanneja vaivaa...
Oma V6 Calibrakin oli täynnä ties mitä
"tuuninkia":
- Pörisevä, hierova, ja hermot vievä
pakoputki.
- "Mahtavat" imuäänet eli
ilmanputsarikotelon pohja leikelty vei
vain tehoja.
- "Teholastu" Ecussa.
- Väärät madallusjouset.
Jos olisin ollut fiksu olisin työntänyt ton
paskan Kolera-altaaseen ajoissa. Näkyy muuten peilissä aamuisin harvinaisen tyhmän
jätkän naama
Oma V6 Calibrakin oli täynnä ties mitä
"tuuninkia":
- Pörisevä, hierova, ja hermot vievä
pakoputki.
- "Mahtavat" imuäänet eli
ilmanputsarikotelon pohja leikelty vei
vain tehoja.
- "Teholastu" Ecussa.
- Väärät madallusjouset.
Jos olisin ollut fiksu olisin työntänyt ton
paskan Kolera-altaaseen ajoissa. Näkyy muuten peilissä aamuisin harvinaisen tyhmän
jätkän naama