Ensimmäisenä olisi tarkoituksena väsätä jonkinlaisia poppeja autoon.
Ensi kesäksi sitten 17" alut ja ehkä angel eyesit.
Koneen puolelle jos rahatilanne sen sallii olisi ensi kesänä tarkoitus laittaa dbilaksen läppärungot.
EDIT 07.05.2005
Nyt olis vihdoinkin Vectrassa 17" alut alla.
Subbarikotelo kasausta vaille valmis
Saksasta ens viikolla tulossa loput audiovehkeet.
Taakse pitäis verkko vaihtaa, on nimittäin pikkasen törkeen näkönen toi ruosteisena
Eteen pitää kans laittaa verkkoo. Ei vaan taho mistään löytyä pinnotettua alumiiniverkkoo joka olis tarpeeks tiheetä. Kaikki on semmosta katiskaverkkoo
Joo. ajelit meidän eessä tossa lauantaina yheksän aikaan tolla vehkeellä, kovastihan toi pöris ja kovasti annoit kenkääkin. Olin siskon kaa sinisellä veculla, mut vaan käymäs
On 2004-10-04 21:45, tuoppijoo wrote:
Joo. ajelit meidän eessä tossa lauantaina yheksän aikaan tolla vehkeellä, kovastihan toi pöris ja kovasti annoit kenkääkin. Olin siskon kaa sinisellä veculla, mut vaan käymäs
Hyi minua jos niin olen mennyt tekemään
On saattanu olla kyl kaverikin joka ajo sillon... Mutta saatoin kyl itekkin vähän kokeilla kun oli ensimmäisiä kertoja kun ajoin sillä...
On 2004-10-15 23:28, Turre wrote:
Minkäs valmistajan toi takakontin lippa on?? oon miettinyt omaan veccuun tota lippaa mut ei oo tullu valmistajaa mieleen...
Se on GT vectran lippa,tosin taitaa 2000 olla toi kans vakiona jos en ihan väärässä oo niin turbos kans..
<font size=-1>[ This Message was edited by: Asterix on 2004-10-15 23:40 ]</font>