Mittarinpohjat e kadettiin
-
-SweetAngel90-
- 'Senator'

Multa löytyypi, pistän tuossa illalla tulemaan.On 2004-10-07 14:36, O_P_E_L_ wrote:
Voisiko joku ystävällinen ihminen neuvoa mistä netistä löytää e kadettiin valkoiset mittarinpohjat tai jos jollain on koneella niin pistäis maililla mulle??? olisi hyvä asentaa nyt mittarinpohjat paikalleen ku on kojelauta purettuna...
Enää ei jalkoja palele
-
-SweetAngel90-
- 'Senator'

-
-SweetAngel90-
- 'Senator'

-
-SweetAngel90-
- 'Senator'

Rahamiehet erikseenOn 2004-10-07 15:10, ascotuning wrote:
jj ootsä sit nii tyhmä et maksaist valkosist pohjist,ku netis löytyy ilmaseks eikä kuule eroa paljoakaa ostetuista ulkonäöllisesti.materiaali nyt taitaa olla vähän eri luokkaa, mut onksil jotai merkitystä johki vanhaa kadettii laittaa netist löydetyt.
Ei mulla ainakaan mittarinpohjien tekeminen ollut rahakysymys.
Ennemminkin sen takia tein itse,jotta sain sellaiset kun itse halusin ja ei tule joka autossa samanlaisia vastaan.
Eiköhän mene vähän samaan kategoriaan,kuin itsetehdyt korisarjat vs. kaupasta ostetut.
Vai onko mentaliteetti se että itsetehdyt korisarjat on jeejee ja kaupasta ostetut isiliising TDI-lehtikamaa.
Ja sitten taas jos itse teet mittarinpohjat,niin olet köyhä?

Ennemminkin sen takia tein itse,jotta sain sellaiset kun itse halusin ja ei tule joka autossa samanlaisia vastaan.
Eiköhän mene vähän samaan kategoriaan,kuin itsetehdyt korisarjat vs. kaupasta ostetut.
Vai onko mentaliteetti se että itsetehdyt korisarjat on jeejee ja kaupasta ostetut isiliising TDI-lehtikamaa.
Ja sitten taas jos itse teet mittarinpohjat,niin olet köyhä?
Pystytkö laittaan tuleen jarcco5@luukku.comOn 2004-10-08 09:04, Appura wrote:
mulla on vissii jossai sellaset missä ei oo tota rundi mittaria
olisi nyt tarvis ku mittaristo on nyt purettuna...
Voisitko lähettää mullekkin..??On 2004-10-08 09:04, Appura wrote:
mulla on vissii jossai sellaset missä ei oo tota rundi mittaria
sami.janhonen@luukku.com