ilmamäärämittarista
Voisikohan olla mahdollista että autostani olis menossa ilmamäärämittari rikki?
Auto on opel kadett gsi 2.0ne.
Oire: Kun kiihdyttää nopeasti niin auto alkaa röpöttämään, kun taas tasakaasulla ongelmaa ei esiinny ollenkaan.
Pienen kone remontin olen tehnyt lähiaikoina ja sitä ennen auto toimi hyvin, mutta ei sen jälkeen.
Tulpat on uusitti lähiaikoina ja eikä tulpan johdotkaan ole huonot.
Auto on opel kadett gsi 2.0ne.
Oire: Kun kiihdyttää nopeasti niin auto alkaa röpöttämään, kun taas tasakaasulla ongelmaa ei esiinny ollenkaan.
Pienen kone remontin olen tehnyt lähiaikoina ja sitä ennen auto toimi hyvin, mutta ei sen jälkeen.
Tulpat on uusitti lähiaikoina ja eikä tulpan johdotkaan ole huonot.
Onko jako kohdallaan? Moottorinlämpöanturi rikki? Roskia bensansyötössä? Onko lambdaa?/onko lambda ehjä? Onko letku ilmamäärämittarilta imusarjalle ehjä? Pakoputki pahasti tukossa? Syitä voi olla monia, eli ei muuta kuin yksi kerrallaan eliminoimaan vaihtoehtoja. Ja jos liikut lempäälän suunnalla niin voit tosiaan koittaa mun mittaria paikalleen, niin varmistuu ainakin onko vika ilmamäärämittarissa ettet suotta mee heti uutta ostamaan. 
Niin ja unohtui vielä semmoinen että voihan vika olla vaikka bensanpaineen säätimessä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Silweri on 2004-10-08 13:26 ]</font>
Niin ja unohtui vielä semmoinen että voihan vika olla vaikka bensanpaineen säätimessä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Silweri on 2004-10-08 13:26 ]</font>