Niin oli meininki sanoa, että äkkiseltään samannäköisissä astioissa on eri tekstit ja eri hinta. Ei minulla ole keinoa selvittää, onko sisällössä mitä eroaOn 2004-10-08 22:37, korbimotors wrote:On 2004-10-08 21:46, rgs1 wrote:
Öljymerkki on Teboil SHPD 10W40, se täyssynteettinen versio (TB:llä on vähän sekalaiset merkinnät noissa HPD:ssä)...Niin ja toi 10w40 ei mun tietääkseni ole täyssynteettinen öljy???eikös se ole osasynteettinenvai,olenko jälleen kerran väärässä:)
millaisia öljyn kulutuksia teillä on ollut 2.0 DTI vectroiss
Mitä itse olen kuullut, niin tämä öljynkulutus diesel-koneissa alkukilometreillä johtuu siitä että sylinterin seinämät on "liian" karheat ja nämä "kulutus vähentynyt kilometrien lisääntyessä"-puheet näyttäis tukevan tuota em. kertomustani.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Jaanz on 2004-10-11 16:25 ]</font>
Toi homma taitaa pitää kutinsa, olin Opel huollossa töissä kun nää oli uusia ja uutena söi monet aika rajusti, jossain 120tkm kohdalla alkoi väheneen. Itsellä on nytkin yksi tollanen DTi veccu rivissä jolla emännys on nyt ajellut muutaman tonnin ja ei oo hukannut öljyä mun mielestä yhtään ja mittarissa on 280tkm. Tosin melkein auto kuin auto syö Mobilin rally-paskaa, itse en oo vuosiin ees koittanut sitä mihinkään. Muistelisin et uutena noihin DTi:hin laitettiin Mobilin Delvaccia, Rallya ei kuitenkaan misään nimessä! Castrolli on muuten merkki mitä oon itsekin suosinut jo pidemmän aikaa (ja Valvoline viritetyissä peleissä) pysyy sisällä hyvin.On 2004-10-11 16:25, Jaanz wrote:
Mitä itse olen kuullut, niin tämä öljynkulutus diesel-koneissa alkukilometreillä johtuu siitä että sylinterin seinämät on "liian" karheat ja nämä "kulutus vähentynyt kilometrien lisääntyessä"-puheet näyttäis tukevan tuota em. kertomustani.
Mutta, vaikka sattui syömään castroliakin niin mitäpä sitten, eipä se nyt iso vaiva oo kerran kuussa öljyä koneeseen lurauttaa, ei se kumminkaan mikään huonon koneen merkki oo...
Autoviitala Drift Team, Chevrolet Camaro 6.2 LS3 -70
Menossa mukana 2013:
www.autoviitala.com, www.cr-renkaat.fi , www.tatech.fi , www.tarranet.fi
www.futurez.fi , www.martelius.com , SEO Kiikoinen , www.suojakalvot.fi , www.varastointia.fi , Rosetti.
Menossa mukana 2013:
www.autoviitala.com, www.cr-renkaat.fi , www.tatech.fi , www.tarranet.fi
www.futurez.fi , www.martelius.com , SEO Kiikoinen , www.suojakalvot.fi , www.varastointia.fi , Rosetti.
- Ooppelimies
- 'Diplomat'

Palinilla Porissa...On 2004-10-11 23:04, Jaanz wrote:
No noita sylinterin seinämiä hiottiin myöskin... ainakin kokeeksi, muusta en tiedä.
Missäs opel-huollossa olit hommissa?
Delvacci siks että pysyy sisällä, Chevyn nakujen kans kun on nyt tullut pelailtua niin sama homma, ei mitään syntettisiä, 15w40 moniaste niin ei kuluta, yliarvostettuja noi litkut...
<font size=-1>[ This Message was edited by: Manta-A on 2004-10-11 23:37 ]</font>