Mantaa matalammaksi..

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
TranceSami
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja TranceSami »

Mulla on Mantassani edessä madallusjouset, mutta takana vakiot. Ois kiva saada toi perse alas ku näyttää nyt niin julmetun tyhmältä. Pro&Street suositteli mulle näitä jousia SPARCO N 40MM H 150E
ELIT N 40MM H 150E

Nää jouset pitäs saada vakioiskareiden kanssa alle..

Onko nää ihan Ok merkkiset/laatuset ja ihan suhtkoht madaltavat vai pitäskö ostaa uudet iskaritkin lyhennetyllä ulostulolla ja -60mm jouset?

Mielipiteitä otetaan vastaan!
Mania
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mania »

ite ostin noi sparcon jouset viimeviikolla...pitäis vaan keretä laittaan alle...
Manta_Gsi
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Manta_Gsi »

Itsellä on MAD -40mm jouset vakioiskareilla eikä ole kovin toimiva ratkaisu. Etupää on niin alhaalla että renkaat ottaa kaariin kiinni ja roiskeläpät raahaa maata. Takapäässä madallusta ei oikeestaan edes huomaa. Tallista löytyy jo Konin säädettävät iskarit joilla (toivottavasti) saisi tilannetta parannettua. :smile:
Omega MV6 Irmscher -96
Toyota Corolla KE-70 1.6 TIC -83
Ex Manta Gsi -87
havericky
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja havericky »

Ei niillä iskareilla sitä auton korkeutta muuteta vaan niillä jousilla.
Manta_Gsi
'Kapitän'
'Kapitän'

On 2004-10-12 12:03, havericky wrote:
Ei niillä iskareilla sitä auton korkeutta muuteta vaan niillä jousilla.
Tällä hetkellä iskarit ovat pohjassa, koska ne ovat niin kuluneet. Eikö vaikuta korkeuteen mitään vaikka pistää Konit alle?
Omega MV6 Irmscher -96
Toyota Corolla KE-70 1.6 TIC -83
Ex Manta Gsi -87
Cale
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Cale »

Jos kyseessä on ne keltaset sporttikonit, niin ei vaikuta auton korkeuteen mitenkään.
Ascona B '79 & '81
Manta B '78
ossi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ossi »

Kuulostaa oudolta mutta kyllä tietyt korkeapaine kaasuiskarit "nostavat" autoa.

No, ehkä tukevat pikemminkin. Itse huomasin seikan bilsun iskareissa. Auton ryhti parani noin sentillä ellei kahdella.
J Turunen
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viesti:

Viesti Kirjoittaja J Turunen »

Ei vaikuta öljyiskari korkeuteen. MAD-jouset taitavat madaltaa keskimäärin sen 40mm, edestä 80mm ja takaa ei yhtään. :grin:

Saman lailla ne Konitkin pohjaa, jos ne ovat liian pitkät lyhyille jousille. Kehoitan hankkimaan jotkut hyvälaatuiset jouset ja heittämään MAD:t roskiin, esim. H&R- madallusjouset, jos vaan vielä jostain saa. Mun B Ascossa 40 mm H&R+Bilsteinit, korkeus edessä ja takana lähes sama. Kaverilla Mantassa H&R Koneilla ja ei ongelmia, korkeus edessä/takana sama.

Kuva

<font size=-1>[ This Message was edited by: J Turunen on 2004-10-12 12:56 ]</font>
Manta_Gsi
'Kapitän'
'Kapitän'

Joo keltaset sporttikonit ne on. Manta meni tammikuussa nykyisilläkin iskareilla katsastuksesta läpi, vaikka katsastusmies olikin sitä mieltä että etupään pitäisi olla hieman korkeammalla. Eturenkaan ja kaaren väliin mahtuu juuri ja juuri sormet.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Manta_Gsi on 2004-10-12 12:55 ]</font>
P. Lanttola
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja P. Lanttola »

Oon nähny kans mantan kutoskoneella ja muistaakseni juuri MADin jousilla. Oli kyllä tosi matala ja iskareiden yläpäitäkin oli pitänyt muuttaa ylemmäs etteivät pohjanneet.
Eli ilmeisesti eivät ole aivan nappiin menneet tehtaan laskelmat...
6power
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja 6power »

Minulla on kanssa MADit, asconassa tosin. Ja jää keula vähän liian matalaksi ainakin kun on kutonen keulilla.
U-Lahti Motorsport

Ascona B R6
BMW E83 X3
Vastaa Viestiin