Calibran takaluukku

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Enliz
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enliz »

Monesti olen kiroillut tota luukkua. Okei onhan auto "coupe" mutta ärsyttää jos takaluukku on märkä ja avaat sen, kaikki vedet oikein valuu kontin sisään. koska lasi on niin kupera. Muita kyrpiintyneitä?
Seat Leon TDI TS '04
Aatsi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Aatsi »

Ei mulla ne kyllä sinne itte konttiin valu vettä mutta niihin "reunaränneihin" kyllä.
Mua ärsyttää eniten kun ovaa konepellin kun se on märkä niin vedet valuu niistä umpioiden kohdalla olevista kumihuulista suoraan suodattimen päälle :sad:
Leon FR 20vt
Enliz
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

On 2004-10-14 18:05, Aatsi wrote:
Ei mulla ne kyllä sinne itte konttiin valu vettä mutta niihin "reunaränneihin" kyllä.
Mua ärsyttää eniten kun ovaa konepellin kun se on märkä niin vedet valuu niistä umpioiden kohdalla olevista kumihuulista suoraan suodattimen päälle :sad:

Ei mulla vedet vaan suuntaudu "ränniin" eka valuu suoraan kontin pohjalle.. prkele :grin: voin kuvata pätkän kyseisestä v*tutuksesta :grin:

Speed limits are for pusies

<font size=-1>[ This Message was edited by: Enliz on 2004-10-14 18:10 ]</font>
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Juu, samalla tavalla valuu just "rännin" ohi tavaroiden päälle/luukun pohjalle jos on vettä lasilla... :smile: Onneksi tuo Calibra ei ole mikään käyttöauto minulla, vaan hupivehje vain.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
ace
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja ace »

mjuu sama ongelma mulla
Kuva
Astra opc-line
Tunari-82
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tunari-82 »

Mua "raisteloo" taas suunnattomasti sen takakontin luukun narina kun kääntyy vaikka johkin kaupan pihaan.Ei auta vaikka on lukko säädetty tiukalle ja tiivisteissä tsilikoonit.
Aatsi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Aatsi »

On 2004-10-14 18:08, Enliz wrote:
On 2004-10-14 18:05, Aatsi wrote:

Ei mulla vedet vaan suuntaudu "ränniin" eka valuu suoraan kontin pohjalle.. prkele :grin: voin kuvata pätkän kyseisestä v*tutuksesta :grin:

<font size=-1>[ This Message was edited by: Enliz on 2004-10-14 18:10 ]</font>
Ois hauska nähä jos kuvaat millasen vit*tuksen toi aiheuttaa :grin:
ELi kuvaat siis aivomyrskyn jota tuo vesi ongelma aiheuttaa :smile:
Itte en availe konttia kun pesun yhteydessä joten toi mun ränniin osuminen voi johtua myös veden vähäisestä määrästä?
Itte kuskaan kauppaostokset ym. takapenkillä :smile:
Mulla ainoon päänsäryn aiheutti ne takaiskarinyläpään ympärillä olevat kotenpohjat (en osaa selittää) kun ne aikoinaan kolisi.
Leon FR 20vt
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ioni »

Mulla valuu nätisti kanssa ränneihin :smile:
Oikeastaan ei edes nitise tai natise auto niinkuin Opelit yleensä tuppaa tekemään, ainoastaan kuskin penkki pitää ääntä.
Enliz
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

OT: Asia koskee kontin sisustaa, mistä voisi päästä vesi konttiin katsottuna takalampun "ylä viistoon" siinä on jonkin sortin "luukku" huomasin vaan pesun jälkeen kun auto kuivui ja lasi oli aivan huurussa, tuntuu että siel virtaa joki :grin:

<font size=-1>[ This Message was edited by: Enliz on 2004-10-14 21:15 ]</font>
Kadett_gsi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Kadett_gsi »

On 2004-10-14 18:42, Tunari-82 wrote:
Mua "raisteloo" taas suunnattomasti sen takakontin luukun narina kun kääntyy vaikka johkin kaupan pihaan.Ei auta vaikka on lukko säädetty tiukalle ja tiivisteissä tsilikoonit.
Ettei se narina lähtisi hattuhyllyn kumistoppareista. Siis niistä mitä vasten se makaa takaosastaa. Mulla ainakin kuului sieltä. vähän teippiä väliin niin loppui:)
calluman
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja calluman »

Mulla oli vuotanu oikean puoleinen kourun vedenpoistoletkun yläpäässä olevan
muoviholkin juuresta vesi sisään.
Takakontin matto oli märkä ja homeessa. Ihmettelin kun autossa on kummaa paskan hajua. No otin letkun irti ja piti ottaa myös takalamppu irti että sinne pääs käsiks.
Se letku menee osin kyljen sisällä.
Ja sit kuivattelin kontin sivupahvit ja pesin matot. Ne muuten kestää kuivaa pirun kauan.
Tämmönen kertomus, että jos jollain on sama vika.
Antero
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Antero »

Taitaa olla tuon korimallin ominaisuus, tuo veden konttiin valuminen. Aikanaan isällä oli Citroën Xantia, missä on saman mallinen takaluukku, kuin kalikassa, niin siinä valui kanssa kaikki vedet takakonttiin sadessäällä avattaessa. CD-vaihtaja oli vielä asennettu oikeaan etunurkkaan, niin että kun vaihtajan luukku oli unohtunut auki ja avasit takaluukun sateella, kaikki vedet lorisi vaihtajan sisään! Hyvin se silti aina toimi :smile:
Kuva
Tunari-82
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tunari-82 »

On 2004-10-15 08:24, Kadett_gsi wrote:
On 2004-10-14 18:42, Tunari-82 wrote:
Ettei se narina lähtisi hattuhyllyn kumistoppareista. Siis niistä mitä vasten se makaa takaosastaa. Mulla ainakin kuului sieltä. vähän teippiä väliin niin loppui:)
En usko että johtuu siitä koska oma hattuhyllyni makaa varaston hyllyllä :smile:
cali
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja cali »

juu mulla valuu kans suoraan konttiin..vahvistimien päälle..!! ei oikeen viitti turhaa märkää konttia aukoo ettei vahvareista tuu entisiä..

<font size=-1>[ This Message was edited by: cali on 2004-10-18 22:07 ]</font>
Enliz
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

On 2004-10-18 22:07, cali wrote:
juu mulla valuu kans suoraan konttiin..vahvistimien päälle..!! ei oikeen viitti turhaa märkää konttia aukoo ettei vahvareista tuu entisiä..

<font size=-1>[ This Message was edited by: cali on 2004-10-18 22:07 ]</font>
Meinas tulla subista entinen tänää ku vettä tuli kaatamal ja kamaa oli pakko laittaa konttii!!! pääs taas pari ärrää!!
Seat Leon TDI TS '04
Vastaa Viestiin