opelin öljyn syönti

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Kari112
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Kari112 »

mulla syö kauheesti ölljyä tuo rousku. puristukset ok voisko olla missä vikaa kun ei vuodakkaan mutta pöläyttää kauheen savupilven sinistä savua kun seisoo jonkin aikaa ja sitte kun lyö tulille koko piha sinisenä vitun noloa joka aamu...
Jarno.v
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jarno.v »

En tiiä kyl, outo juttu,
mutta kokeileppa hakua? josko ois joku juttu öljynkulutuksesta.
rekordE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja rekordE »

On 2004-10-14 23:43, Jarno.v wrote:
En tiiä kyl, outo juttu,
mutta kokeileppa hakua? josko ois joku juttu öljynkulutuksesta.
Mä epäilen kanssa
Inkku A tiisseli
havericky
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja havericky »

Venttiilin varsien ohjureiden kumit pasheena TAI ohjurit itsessään pirun väljät. Jos koneella ei ole vielä ajettu 300tkm niin veikkaisin että vika on ensimmäisessä esittämässäni vaihtoehdossa.
keltanokka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja keltanokka »

Kumit siellä pettäny, omasta moottorista vaihdatin juuri. Kysyttyäni ymmärsin asian niin että olivat revenneet itse kumiosasta, elikkä eivät irronneet ohjureista. Eivät ainakaan kelpuuttaneet Victor Reinzin kumeja vaan näyttivät joitain vihreitä kumeja ja kertoivat niiden kestävän paljon paremmen kuin Reinzin sarjassa olevat. En ala edes kyseenalaistamaan miehen puhetta joka ikänsä pelannu moottoreiden kanssa. Kannen korjasivat ja johan loppui pöllähdys käynnistettäessä!

<font size=-1>[ This Message was edited by: keltanokka on 2004-10-15 08:31 ]</font>
Vastaa Viestiin