Nyt pellit kuntoon enne talviteloille laittoa!
Eli aloitin juuri firmassa nimeltä Automiracle. Me korjataan käsityönä lähes kaikki kämmentä pienemmät kolhut silleen ettei niitä kohtia tarvitse lähteä maalaamaan. Siinähän se suurin säästä tulee!!
Musta tää on ihan sairaan hieno homma, mutta olen yllättynyt kuinka vähän porukka tietää tällaisesta palvelusta. Siksi kirjoitinkin tälle palstalle ettei ihmisten tarvitse enään tuskailla pienten, mutta näkyvien kolhujensa kanssa, TÄSSÄ RATKAISU=)
Meillä on miehiä Riihimäellä, Kotkassa, Helsingissä ja Oulussa.
Ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa puttevd@luukku.com
Musta tää on ihan sairaan hieno homma, mutta olen yllättynyt kuinka vähän porukka tietää tällaisesta palvelusta. Siksi kirjoitinkin tälle palstalle ettei ihmisten tarvitse enään tuskailla pienten, mutta näkyvien kolhujensa kanssa, TÄSSÄ RATKAISU=)
Meillä on miehiä Riihimäellä, Kotkassa, Helsingissä ja Oulussa.
Ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa puttevd@luukku.com
tuomas20:
Mitenkäs korjaatte ilman että tarttee maalata jos on klommon keskellä lähteny iskussa maalia?
Käytä nyt vähän omaa järkeäs! pitää se nyt tietenkin silloin maalata. luulen että tuo firma korjaa niin että peltiin liimataan muovitutti johon kiinitetään heittovasara, jolla sitten lommo vedetään ylös.sillonhan kohta ei ruostu yhtään helpommalla,kuin ehjäkään...en ole tietenkään varma korjaavatko he noin mutta itse olen parikertaa korjannu!
Kuinkahan tuo toimii jos sikki on mennyt pahasti sisään?
Mitenkäs korjaatte ilman että tarttee maalata jos on klommon keskellä lähteny iskussa maalia?
Käytä nyt vähän omaa järkeäs! pitää se nyt tietenkin silloin maalata. luulen että tuo firma korjaa niin että peltiin liimataan muovitutti johon kiinitetään heittovasara, jolla sitten lommo vedetään ylös.sillonhan kohta ei ruostu yhtään helpommalla,kuin ehjäkään...en ole tietenkään varma korjaavatko he noin mutta itse olen parikertaa korjannu!
Kuinkahan tuo toimii jos sikki on mennyt pahasti sisään?
Siis klommo työstetään sen sisäpuolelta sen kummemmin vahingoittamatta peltiä, mutta aivan varmasti en osaa sanoa. Tätä meidän menetelmää ei ole täällä kylmässä pohjolassa käytetty kovin kauan.On 2004-10-08 20:10, kosalo wrote:
Tiesin tästä jo aikaisemmin.
Mutta mitä aika tekee korjatulle kohdalle?
Ruostuuko helpommin tai lähteekö maali ajan kanssa.
Haluaisin lisä tietoa. Mainosta nyt ihmeessä VÄHÄN lisää.
On 2004-10-09 09:37, Twain wrote:
Mitäs hintaluokkaa on korjata tommonen noin peukalonpään kokonen pikkulommo katossa ??
(ei viittis ite painaa ulos kasvaa vecculle viel sarvi)![]()
Onko lopputulos ulkootapäin kuin uusi ??
Vecculin katon korjaus on noin 170-200e, riippuen kuinka paljon pohjatöitä asiakas suostuu itse tekee! eli jos viitsit itse hieman raottaa kattoverhoilua niin voit saada halvemmallakin. Työssä ei pitäisi mennä kuin reilu tunti.
Lopputulos on yleensä lähes uutta vastaava ellei uuden veroinen. Mutta en kyllä uskalla sanoa ettei tämä tyyli olisi virheetön! Pääasiallisesti olen kuullut vain hyvää palautetta. Pk-seudulla todella monet autoliikkeet käyttää meidän palveluita ihan aktiivisesti!
kyllähän se maksaa, mutta jos se sua painaa niinpaljon et migreenin partaalla ollaan joka kerta kun peset sen niin se olis noin.160e, mutta onhan se halpa hinta maalaukseen plus tinaukseen verrattuna!! ja vielä ei tule maalipinta eroja!!! ja se on meidän myynti valtti! ja et voi väittää että saisit jostain halvemmalla!On 2004-10-12 20:08, tuomas20 wrote:
Paljonkos tuommoinen etusormen pituinen painautuma / lovi maksais korjauttaa?
-
AussiVectra
- 'Senator'

Toi on aika uus keksinto ja taallakin niita tehdaan, korjaaja tulee kotiin korjaamaan. tarkoituksena on lahinna korjata lommot jotka on parkkipaikalla ovilla kolhittuja joissa ei maalipinta ole rikkoutunut. ovien lommot voi korjata sujuttamalla tyokalun ikkunan ja ovipanelin valista ja hissukseen "pullistaa" sen lommon takas. korjaushinnat on siina 30-40 euron luokaa lommosta. meilla on talla kadulla limusiini kuski jolla on 5 limua ja se korjauttaa mustat autonsa silla kaverilla. jalki on taydellinen eika tietais missa lommo oli. vasaralla ei niita lyoda, rauhallisesti sileella pyoreahkolla tyokalulla "leivotaan" vaan. olen itsekin kokeillu (en omaan autooon) ja kylla se siita pinella harjoittelulla.....
Hanski
Hanski