Astra G, mistä vahvistimelle piuhat taakse?
Tota.. mitä kautta vedit konehuoneesta piuhat hyttiin? Löyty tämmönen: http://www.astra-g.de/tippsundtricks/stromkabel.htm
Kattoverhoilun alle...? Siinähän vasta hommaa onki vetää a-pilareiden alla. Penkkien irrotus o kyl sen verran helppo hommat et kannattaa kyl sinne vetää, ku o vaa sellane avain mil saa voimaa vääntämiseen, jos ne pultit o vaa samallailla ku mulla oli. Mullaki menee 21mm2 virta, rca, heräte ja subintasonsäätö (kohta yks rca lisää ja piuhat joka ovikajarille takakontista) ni kynnyslistojen alla.
Jaa mitenkä niin? Ne A-pilarin verhoiluthan lähtee vetämällä irti, ja kauhukahvatkin ilman työkaluja. Ei niitä johtoja sinne pilarin sisään tartte laittaa, riittää kun ne on sen verhoilun alla. Suurin ongelma on aurinkolipan irroitus, mutta ei sekään kahta minuuttia pitempää vie. Eri asia on sitten jos laittaa noin paljon johtoja kuin sullakin on, että missä vaiheessa se kattoverhoilun alla oleva tila tulee täyteen...On 2004-08-10 20:09, Chaos wrote:
Kattoverhoilun alle...? Siinähän vasta hommaa onki vetää a-pilareiden alla.
- Astrax Sport
- 'Senator'

Itse juuri laitoin piuhat... Eli tulin läpi oikealta puolelta sisälämmpärin piuhan vierestä (poralla).
Ovi tiivisteet hittoon alareunasta ja pari tiukkaa repäisyä niistä muoveista, jolloin "klipsit" aukee ja pääse raottamaan juuri sen veran ku on tarvis. Pihat sinne vaan ja muovit takaisin paikoilleen. Hyvin mahtu samalle puolelle virta- ja rca-piuha, vaikka ei suositellakkaan laitettavaksi silla mutta mulla ei ainakaan ikinä ole ollut mitään häiriöö siitä.
Mun mielestä on kauhee vaiva lähtee vetää penkkii irti ta vetämään katoverhoilun kautta. Auto siis Astra G Farkku -99.
Laiska keksii keinot, eiks vaan
<font size=-1>[ This Message was edited by: Astrax Sport on 2004-10-17 17:24 ]</font>
Ovi tiivisteet hittoon alareunasta ja pari tiukkaa repäisyä niistä muoveista, jolloin "klipsit" aukee ja pääse raottamaan juuri sen veran ku on tarvis. Pihat sinne vaan ja muovit takaisin paikoilleen. Hyvin mahtu samalle puolelle virta- ja rca-piuha, vaikka ei suositellakkaan laitettavaksi silla mutta mulla ei ainakaan ikinä ole ollut mitään häiriöö siitä.
Mun mielestä on kauhee vaiva lähtee vetää penkkii irti ta vetämään katoverhoilun kautta. Auto siis Astra G Farkku -99.
Laiska keksii keinot, eiks vaan
<font size=-1>[ This Message was edited by: Astrax Sport on 2004-10-17 17:24 ]</font>
Taidan olla suomen ainoa kaveri joka on vetänyt jo toiseen autoon sähköt pohjan ali... Suoraan akulta suojaputkessa varapyöräkotelon läpivienti kumista sisään. Ei tartte purkaa mitään. Jarruputkiin kiinni. Tietty rca:t piti vetää sisäkautta, mutta ne sai paineltua kynnyslistojen raoista listan alle, no problem.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" -
Mario Andretti
Mario Andretti
Minä vedin virtapiuhan sisään apparin puolelta sisäilmanoton muovikauluksesta, niin ei tarvinnut rei'ittää tulipeltiä. Ja kyllä isotkin johtoniput sai sivupaanelien alle ilman penkkien irroitusta. Voipi olla, että se kyllä vähän helpottaa hommaa.
Ja tuo kattopaneeli voisi olla mielenkiintoinen juttu, se tosiaan ei ole vaikea irroittaa.
edit: typot
<font size=-1>[ This Message was edited by: pine on 2004-10-23 10:39 ]</font>
Ja tuo kattopaneeli voisi olla mielenkiintoinen juttu, se tosiaan ei ole vaikea irroittaa.
edit: typot
<font size=-1>[ This Message was edited by: pine on 2004-10-23 10:39 ]</font>