Calibran orggis alut
Eli itsellä on viisireikäiset 16v Calibran alut varastossa, nyt pitäisi tietää mikä niiden leveys on? Tai minkä kokoiset renkaat niihin olisi sopivat? Onko 185/65 tai 185/60 sopivat? Ei pääse itse tutkimaan vanteita tähän hätään kun saisin uudet talvirenkaat aluille halvalla. Ja tuumakokohan oli sen 15"
TBD
Mulla Vectrassa 205/50 kitkat vastaavilla vanteilla http://www.opelclubfinland.net/jauto/kotj/v8.jpg
JiiPee
JiiPee
Mulla on kyllä ne uudemman malliset alut (tuskin koko eroja) muistaakseni niiden päällä oli viimetalvena 185/60 r15 nokian piikkipyörät.
Noille vanteille menee myös 205/75r15 kumi
Tuli vaan kokeiltua kun puhkes kumi ja uusia vanteita ja kumeja odotellessa jouduin taakse laittamaan kyseisen koon kumit
Ioni:meinaatko muka oikeesti edetä tolla autollas ton etulipan ja madalluksen kanssa

Noille vanteille menee myös 205/75r15 kumi
Tuli vaan kokeiltua kun puhkes kumi ja uusia vanteita ja kumeja odotellessa jouduin taakse laittamaan kyseisen koon kumit
Ioni:meinaatko muka oikeesti edetä tolla autollas ton etulipan ja madalluksen kanssa
Leon FR 20vt
Ioni:meinaatko muka oikeesti edetä tolla autollas ton etulipan ja madalluksen kanssa![]()
![]()
Voipi olla että se on taas maskin vaihto edessä talveksi
Hyvinhän ne täällä Helsingissä teitä auraa
ja minä perässä
No ei toi keula nyt niin matalalla oikeasti ole, se on ihan sopiva. Joutuu varomaan vain korkeampia kynnyksiä yms. Muuten saa ajaa aika huoletta.
TBD
-
JussiTheMan
- 'Kapitän'