e36 bemun ajovalot vectraan!
mitähän se niko taas sekoilee?
no mutta, valojen laittaminen on piece of cake. Lukkopelti osittain uusiksi, kaikki kiinnikkeet uusiksi, syyläriä keskemmäksi, ja mikäli haluat vectran vakiovilkut säilyttää niin kaarevuus on juuri oikea mutta yhden kiinnikkeet joudut kaitkaisemaan vilkusta. Liittimet joutuu myös valoille vaihtamaan. Siinä näin pääpiirteittäin tuo projekti.
no mutta, valojen laittaminen on piece of cake. Lukkopelti osittain uusiksi, kaikki kiinnikkeet uusiksi, syyläriä keskemmäksi, ja mikäli haluat vectran vakiovilkut säilyttää niin kaarevuus on juuri oikea mutta yhden kiinnikkeet joudut kaitkaisemaan vilkusta. Liittimet joutuu myös valoille vaihtamaan. Siinä näin pääpiirteittäin tuo projekti.
- opeltuning
- 'Senator'

On 2004-10-22 17:04, patrick wrote:
Joo, mut sitten löytyy FK-Automotivelta suoraan Vectraan sopivat E36-look tuikut angel eye- rinkuloolla. Miksi rälläköidä peltiä kun pääsee helpommallakin?
Siksi että jos olisi rahaa ostaa valmiina jotain tavaraa, niin ei kai silloin ollenkaan ajaisi ooppelilla? Siis ei kai nyt kukaan oikeasti HALUA ajaa ooppelilla, se nyt vaan on olosuhteiden takia pakko kun ei ole varaa ostaa oikeasti hyvää autoa. Joten kysymykseesi vastaten, niin pitää tehdä itse siksi että ei ole varaa ostaa valmiina!!!!!!!!!!!!
Kuinkakohan monta vuotta niissä oikeinOn 2004-10-22 22:43, Veccura A wrote:
Vaikka siksi, kun niitä valoja ei vieläkään saa. Luvattu kevvvväämmällä
mahtaa kestää ennenkuin tulevat myytiin
virallisesti? Ne kaikki Angeleyes-valothan
olivat esittelyssä viime kevään FK-
katalogissa (joka siis tuli jo viime
talvena)...? ...Offtopic...
Laskuhumalaisen tilitystä ja jätän ton omaan arvoonsa, mutta viestin sisältö tais olla OTOn 2004-10-23 01:26, teppo42 wrote:On 2004-10-22 17:04, patrick wrote:
Joo, mut sitten löytyy FK-Automotivelta suoraan Vectraan sopivat E36-look tuikut angel eye- rinkuloolla. Miksi rälläköidä peltiä kun pääsee helpommallakin?
Siksi että jos olisi rahaa ostaa valmiina jotain tavaraa, niin ei kai silloin ollenkaan ajaisi ooppelilla? Siis ei kai nyt kukaan oikeasti HALUA ajaa ooppelilla, se nyt vaan on olosuhteiden takia pakko kun ei ole varaa ostaa oikeasti hyvää autoa. Joten kysymykseesi vastaten, niin pitää tehdä itse siksi että ei ole varaa ostaa valmiina!!!!!!!!!!!!
Ja joo, saa tosiaan nähdä tuleeko niitä valoja koskaan markkinoille.. Ja itse oon kyl sitä mieltä, että aidot Hellan E36 Angel Eyet olis ne ainoot oikeet. Mutta hintaa niillä on aikas suolasesti ja sitten se, että joutuu rälläköimään etupeltiä..