Mikä putki V6 Vectraan?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Buba
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Buba »

Minulla olisi -93 vuoden 2.5 V6 Vectra ja tämähän on aito alkuperäinen saksalainen malli kulkee nimellä Vectra V6, eikä mikään CDX malli, mitä ne nykyään ovat. Onko kellään tietoa mikä sport putki kyseiseen peliin olsi luotu, pellisarjaa ei tuohon ole tehty, että katista taaksepäin melkeinpä sitten vaan. Olen kyllä kuullut että tuohon on joku putki johon vaihtamalla suodattimen saisi 200Hv rikki kun tällä hetkellä on 170Hv, jostain löytynyt, mutta ei mitään tietoa mistä ja minkälainen tuohon sopisi. VÄHÄN KOKENEEMMAT auttakaas!
Tonni
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tonni »

On 2004-10-23 13:04, Buba wrote:
Olen kyllä kuullut että tuohon on joku putki johon vaihtamalla suodattimen
Mitä tämä tarkoittaa? Ei pakoputkessa ole suodatinta, ellei katalysaattoria lasketa sellaiseksi.
*EI Kuva A4 Turbo, vaan jotain ihan muuta..*
Buba
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Buba »

Vapaavirta ilmasuodatin imusarjaan, lähinnä tarkoitin.
vectraTBO
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja vectraTBO »

Vapaavirtaus suodatin tulee ilmanputsari koteloon vakion tilalle tai sitten jos haluaa kartiosuodattimen niin täytyy poistaa alkuperäinen kotelo ja johtaa kylmää ilmaa suodattimelle jostain, jos suodatin saa konehuoneesta lämmintä ilmaa niin entisetkin tehot tippuu...
Pakoputken nyt pystyy vaikka itse kokoamaan osista jos haluaa/osaa, mutta kai jollain valmistajalla jotain catback putkeakin löytyy. Viisammaat kertokoot tästä.
Jos joku on saanut pelkällä suodattimella ja putkistolla 200hv:tä niin ei se tarkoita että joka auto reakoi samoin, itse en usko noita lukemia ennenkuin näen dynolapun luotettavasta tehopenkistä.
Realistinen tavoite noilla muutoksilla on varmaan noin 175-180hv.
Vastaa Viestiin