uusi ohjelmoitava ruiskutus ja sytytysjärjestelmä markkinoil

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
pusla
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja pusla »

Suomailaisen kaverin suunnittelema todella monipuolisilla säädöilla oleva kokonaisuus.
http://www.tatech.net
|Niksu|
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja |Niksu| »

Tämäkin on jo nähty täällä.
Kuolematon totuus: Miesten ja pikkupoikien ainoa ero on heidän leikkikalujensa hinnoissa.
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
Vincent
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vincent »

Miks noin vaikeesti ja kalliisti.. ku helpommallakin pääsee... http://www.wdracing.net/upsolute.htm
havericky
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja havericky »

TÄH.

Eiköhän noi "Upsolute lastuviritykset" ja Tatech ole ominaisuuksiltaan vähän eri planeetalta.
turbobliz
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja turbobliz »

mielenkiintoista nähdä kuinka vinsenttikaveri säätää autoaan itse rataolosuhteissa jollain kertarävelletyllä lastulla. Jälleen kerran esimerkki siitä kuinka ei kannattaisi kommentoida jos ei tiedä asiasta mitään.
ja katu-uskottavuutta pönkitetään tänään näillä: HX40 & Autorotor 3150
villai
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja villai »

Onko jollain win hestec säätöohjelma kun itellä on dos-ohjelma ja kiinnostais toi windowsin ohjelma? Eli onko parempi kun saa 3d säädöt vai meneekö jo vähän vaikeeksi!
Kokemuksia haluaisin "kuulla" käyttäjiltä.
lauri_a
'Agila'

Viesti Kirjoittaja lauri_a »

Niin no, jos halvan itseohjelmoitavan ohjausboxin haluaa niin kannattaa katella tuon MegaSquirtin suuntaan. ja sen eri versioihin...
searchillakin loytyy taalta lisaa infoa.
Vincent
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vincent »

Ok, sorry. Ei tietenkään ole joku upsolute-lastu sama asia kuin monipuolisesti säätömahdollisuuksia omaava järjestelmä. Esimerkkini oli tosiaan vähän eri planeetalta. Tarkoituksena olikin herättää keskustelua, ei mielipahaa.

Mutta kun rävellyksestä puhuu, niin kyllä mielestäni tuollainen monipuolinen säätely nimenomaan rävellystä muistuttaa ihan yhtälailla. Säätö - ajoa - säätö - ajoa. Eikös? Vai onko kaikilla talli ja dynamometrit?

Tarkoitinkin että lastu oisi yksinkertainen ja halpa viritystapa mattimeikäläiselle. Suomessakin nimenomaan löytyy muutama rallipaja joka 'räveltää' säätöjä ralliautoihin ja mattimeikäläisen autoihin siten kuin toivotaan.

Kyllä tuollainen säätely vaatii ammattitaitoa. Olen ollut seuraamassa Hestecin asennusta ja säätämistä ja eikä tämä vinsentti ole aikomassa ite alkaa räveltämään, kun ei ole radallekkaan aikomus. Aikomus olisi saada normaaliin ajokäyttöön vähän kulutusta pienemmäksi ja tehoa ja vääntöä lisää optimaalisella ohjelmalla. Tällainen näkökanta tämä, ei kaikki halua jokapäiväsäädettävää mallia. Mä ainakin tahdon ostaa "paketin" valmiina.

Tuo Upsolute on muuten Saksassa modifioitu järjestelmä, ei siis mikään itseväsätty vaikka halpa onkin.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Vincent on 2004-10-26 00:29 ]</font>
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori

Viesti Kirjoittaja madi »

jahas itselle on tulossa juurikin tuo Tatech sitähän minä olen vähän mainostanut tuolla mun projektit osiolla
turbobliz
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja turbobliz »

ok ok, provosoiva oli vastauksenikin..

mielenkiintoista nähdä miten nämä säädettävien ruiskujen markkinat menee tulevaisuudessa. Megasquirtilla ei vielä ole mitään kokonaisuutena ajatellen jakoa puutteellisen tuotteistuksen takia (ymmärrettävää harrastepohjalta toimivassa projektissa!) mutta miten lie esim vuoden päästä, tai kahden. Maksaako kukaan enää noista värkeistä mitään..
ja katu-uskottavuutta pönkitetään tänään näillä: HX40 & Autorotor 3150
Vastaa Viestiin